پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط  زیست شورای شهر مشهد گفت: در این دوره شورای اسلامی شهر، طرح جامع پسماند آماده و تدوین می‌شود.
شعار سال: حسن کریمدادی با اشاره به رویکرد‌های اصلی این کمیسیون در این دوره مدیریت شهری، اظهار کرد: در حوزه پسماند، طرح جامعی خواهیم داشت. آماده سازی این طرح در زمان انتخابات از سوی من مطرح شد و اکنون در مرحله مطالعات اولیه با مشورت مدیران شهری حوزه خدمات شهری شهرداری است.

سامان دهی زباله گردی در دستورکار شورای شهر

وی با تأکید بر اینکه در گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه پسماند در مشهد انجام شده است که برخی از آن‌ها در سطح ملی نیز الگوست، ادامه داد: هدف ما در این طرح تقویت اقدامات خوب گذشته است و اقداماتی مانند سامان دهی موضوع زباله گردی نیز در دل این طرح قرار می‌گیرد. پس از اینکه مطالعات اولیه انجام شد، مطالعات نهایی برای تهیه این طرح جامع به یکی از دانشگاه‌های کشور یا مشهد سپرده می‌شود تا بتوانیم در اسرع وقت از این طرح بهره ببریم.

تلاش برای ماندگاری بیشتر زائر

کریمدادی در ادامه با بیان اینکه مشهد شهر امام رضا (ع) است و خدمات ارائه شده در این شهر باید در شأن و منزلت این امام باشد، زیرا ما همیشه در مشهد زائر و مهمان داریم، تصریح کرد: نظافت شهر، ایجاد فضای سبز شهری و ایجاد پارک‌های مناسب و اینکه بتوانیم زائر را بیشتر از حد انتظار در مشهد نگه داریم، جزو اهداف ماست.

ایجاد پارک‌های متعدد برای حاشیه شهر، در دستورکار

وی با بیان اینکه در مناطق جنوبی و مرکزی مشهد پارک‌های خوب و آبرو مندی ایجاد شده است، ادامه داد: در حوزه ایجاد فضای سبز باید در شهر توازن ایجاد کنیم. در این راستا یکی از اهداف ما در دوره ششم شورای شهر ایجاد پارک و فضای سبز در ابعاد بزرگ، کوچک و خطی در مناطق شمالی شهر و حاشیه شهر مشهد است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این راستا درصدد هستیم فضا‌های سبز در ابعاد بزرگ، کوچک و خطی، متناسب با شناسایی زمین در مناطق یادشده ایجاد کنیم تا شهروندان ما در مناطق شمالی شهر برای یک تفریح ساده نیاز نباشد به مرکز شهر یا جنوب شهر سفر کنند.

اولویت اتمام پروژه‌های نیمه تمام

وی در ادامه درباره تکمیل پروژه‌های دوره گذشته مانند پارک کشاورزی، رودپارک و دیگرپروژه‌های فضای سبز هم گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویت‌های اصلی ماست.

وی با اشاره به طراحی‌های جدید در بوستان‌ها افزود: در این دوره سعی خواهیم کرد و به مشاورانمان هم تأکید می‌کنیم که در طراحی پارک‌ها در مناطق شمالی شهر به گونه‌ای عمل کنند که در این پارک‌ها فضایی برای اشتغال جوانان مستعد منطقه، زنان سرپرست خانوار و برخی دیگر از گروه‌ها لحاظ شود تا این افراد بتوانند صنایع، تولیدات و محصولات خود را در بوستان‌ها عرضه کنند.

کریمدادی در ادامه به روز شدن آتش نشانی مشهد را یکی دیگر از اولویت‌های کمیسیون خدمات شهری بیان کرد و گفت: سازمان آتش نشانی سازمانی است که با جان و مال مردم سروکار دارد؛ ازاین رو به روز شدن تجهیزات در سطح استاندارد‌ها و استفاده از نیرو‌ها و مدیران زبده در این سازمان جزو اولویت‌های اصلی ماست.

وی تأکید کرد: در این دوره تلاش می‌کنیم در ۴ سال وضعیت ایستگاه‌ها و تجهیزات آتش نشانی را به سطح استاندارد‌ها برسانیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شهرآرا نیوز، تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۳۱۳۴۹، shahraranews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین