پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۷۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
عمادالدین باقی، فعال حقوق بشر در یادداشت کوتاه اینستاگرامی نوشت: بحران آب یک بحران جهانی است و چندسال است که در کتاب‌ها و نشریات در جهان از جنگ آینده بر سر آب می‌گویند. اگر به این مسئله، ناکارآمدی و بی کفایتی هم افزوده شود تبدیل به فاجعه می‌شود چنانکه در خوزستان به اینسو رفت.
شعار سال: وی در ادامه نوشت: اما این بی کفایتی هم عللی دارد. بحران هورالعظیم، دریاچه ارومیه، ریزگرد‌های خوزستان و بی آبی خانمان‌سوز آن، بعضی سیل‌ها و بیماری‌های مرگبار به خاطر این که فعالیت‌های محیط زیستی را امنیتی و پر هزینه کرده‌اند همیشه ممکن است تکرار شود، چون راه پیشگیری بسته است. نمونه‌اش یک معضل محیط زیستی بیش از ده میلیون تن پسماند روی در زنجان است که می‌تواند مانند چرنوبیل خطرناک باشد، اما با وجود اینکه مطلقا سیاسی نیست و فقط محیط زیستی است نه رسانه‌ها و نه فعالان مدنی جرأت ورود به آن را ندارند و نگران هستند که به تیر غیب گرفتار شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت انصاف نیوز، تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰، www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
محیط زیستی دیگر نخواهد بود که نگرانش باشیم. شاید حادثه چرنوبیل بنوعی دیگر برایمان رقم بخورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
همه اینها فقط باعث آسیب رساندن به محیط زیست میشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین