پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به قبول انصراف شهردار منتخب زنجان گفت: از روز گذشته دنبال انتخاب شهردار جدید هستیم و 6 گزینه در این رابطه در نظر گرفته شده است که در نهایت این کار یک هفته طول خواهد کشید. عباس راشاد امروز اظهار کرد: اعضای شورا با انصراف سهندعلی فلاحی موافقت کرده و موضوع را به وزارت کشور از طریق نامه گزارش کردند.

شعار سال: عباس راشاد امروز اظهار کرد: اعضای شورا با انصراف سهندعلی فلاحی موافقت کرده و موضوع را به وزارت کشور از طریق نامه گزارش کردند.

وی با اشاره به اینکه در پی انصراف سهندعلی فلاحی اعضای شورا وارد انتخاب شهردار شده‌اند، گفت: صبح دیروز جلسه‌ای در این رابطه برگزار شد و امروز نیز جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و به عقیده بنده این بار انتخاب شهردار سریع‌تر انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه 6 گزینه بومی برای تصدی سمت شهرداری در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: هر 6 نفر انتخاب شده بومی هستند.

وی با بیان اینکه تا مرحله ارائه برنامه اسامی گزینه‌ها را رسانه‌ای نمی‌کنیم، بیان کرد: تا یک هفته دیگر این انتخاب طول خواهد کشید.

گفتنی است، در پی احضار و بازداشت شهردار سابق زنجان برای اداره امور شهرداری زنجان سرپرست شهرداری انتخاب شد و پس از استعفای رسمی شهردار اعضای شورا در صدد انتخاب شهردار زنجان هستند.

در نهایت 28 بهمن ماه امسال سهندعلی فلاحی با چهار رای موافق از هفت رای به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد، اما حدود یک هفته بعد، فلاحی از این سمت انصراف داد و با ارسال نامه کتبی به شورای شهر این موضوع را رسانه‌ای کرد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 12    اسفند    98، کد خبر:   13981211001377، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین