پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
افغانستان برادر همزبان همدین و هم فرهنگ ماست مصیبت‌های افغانستان انسان را به شدت متأثر می‌کند. این‌ها کار آمریکاست این سختی‌هایی هم که می‌کشند، این حوادثی که دارد پیش می‌آید پی‌درپی، پی‌درپی این حادثه‌ی روز پنجشنبه، این کشتارها، همه‌اش کار آمریکاست.
شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت در نخستین روز‌های فعالیت دولت سیزدهم و در آستانه هفته دولت، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: آمریکایی‌ها مدت‌ها مذاکره را زیر پا گذاشتند و عمل نکردند. دولت کنونی آمریکا هم هیچ فرقی با دولت قبلی ندارد. مطالبه این‌ها همان مطالبه ترامپ است و هیچ تفاوتی نکرده است. انصافاً در پشت صحنه سیاست خارجی آمریکا یک گرگ درنده است که برخی مواقع به یک روباه حیله‌گر تغییر می‌کند. نمونه‌اش وضعیت امروز افغانستان است.


ایشان فرمودند: افغانستان برادر همزبان همدین و هم فرهنگ ماست مصیبت‌های افغانستان انسان را به شدت متأثر میکند. این‌ها کار آمریکاست این سختی‌هایی هم که می‌کشند، این حوادثی که دارد پیش می‌آید پی‌درپی، پی‌درپی این حادثه‌ی روز پنجشنبه، این کشتارها، همه‌اش کار آمریکاست.

رهبر انقلاب بیان کردند: ۲۰ سال این کشور را اشغال کردند و انواع و اقسام ظلم‌ها را به این‌ها کردند. مجلس عروسی و عزا را بمباران کردند. عناصری را زندانی کردند. تولید مواد مخدر را ده‌ها برابر افزایش دادند. یک قدم هم برای پیشرفت مدنی و اقتصادی افغانستان برنداشتند. افغانستان از آن زمان عقب‌تر نباشد جلوتر نیست. به هرحال ما طرفدار ملت افغانستان هستیم. دولت‌ها می‌آیند و می‌روند. آنکه باقی می‌ماند، ملت افغانستان هستند؛ و نوع رابطه ما با دولت‌ها بستگی دارد به نوع رابطه آن‌ها با ما. ان‌شاءالله خداوند وضع ملت افغانستان را به بهترین وجه قرار دهد.
 

مشکلات افغانستان کار آمریکاست
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۵۴۹۳۰۲، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
امیدواریم که شرایط کشور و ملت افغانستان به وضع مطلوب برسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین