پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
معاون بهداشت امداد و درمان نیروی انتظامی کشور با بیان این که تمامی پرسنل این نیرو علیه کرونا واکسیناسیون شده اند گفت: نیروی انتظامی در اجرای تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور حضور پررنگ و موثری داشته است.

شعار سال:سردار محمدرضا حسینی روز پنج شنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی پست امدادی روستای مرزی "دوله" در شهرستان سردشت در آذربایجان غربی اظهار داشت: از همان روزهای آغازین شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور نیروی انتظامی وارد با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات خود در آن شرایط بحرانی با اراده و انگیزه بالا برای خدمت رسانی به مردم وارد عرصه شد.
 
وی با بیان ارائه خدمات ناجا به ۵۰۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در سطح کشور افزود: پرسنل و نیروی ناجا نیز همانند سایرین در خط مقدم پیشگیری و کنترل بیماری همه گیر کرونا بودند و خدمات ارزنده ای را برای خود و آحاد مردم ارائه داده اند.
 
معاون بهداشت امداد و درمان نیروی انتظامی کشور ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان در پذیرش بیماران مبتلا به کرونا نیروی انتظامی بهترین عملکرد را داشت، چه بسا بسیاری از کارکنان نیروی انتظامی نیز در این مسیر جان خود را از دست دادند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
 
سردار حسینی با اشاره به راه اندازی قرارگاه امام رضا (ع) ناجا برای مقابله و پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ گفت: همزمان با راه اندازی این قرارگاه در سطح کشور، ۹ بیمارستان و ۳۱ کلینیک با هزار و ۱۰۰ تخت آماده خدمت رسانی به نیروهای انتظامی و آحاد مردم بود و در مدت ۱۸ ماه حدود ۵۰۰ هزار نفر بیمار حاد تنفسی به این مراکز جهت درمان مراجعه کردند.
 
وی اظهار داشت: در مراکز درمانی و بیمارستان های ناجا بیش از ۳۰ هزار نفر بستری شدند و خدمات درمانی با کیفیتی دریافت کردند.
 
وی با بیان اینکه تمامی بیمارستان های ناجا به سی تی اسکن های ۱۶ اسلایدی مجهزند افزود: در این مدت برای بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ویژه از بیمارانی که درگیر ویروس کرونا بودند سی تی اسکن انجام شده است.
 
سردار حسینی اضافه کرد: در حال حاضر با پیگیری ها و نظارت های مستمر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه الزام به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یک اصل در ناجا نهادینه شده است، به طوری که تلاش های بسیاری شده تا ضمن حفظ سلامت کارکنان در ماموریت های ناجا خللی ایجاد نشود.
 
معاون بهداشت امداد و درمان نیروی انتظامی کشور به منظور کلنگ زنی ۲ پست امدادی در ارومیه و سردشت به آذربایجان غربی سفر کرده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:  11 شهریور   1400، کدخبر: 84458162، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین