پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس در هفته جاری موضوعات متعددی از جمله تحولات افغانستان و تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری را بررسی می‌کنند.
شعار سال:  اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس در روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شورا‌های اسلامی کشور با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و مراجع ذی ربط را در دستور کار دارند. همچنین تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سال ۱۳۹۲ و تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست بررسی می‌شود.

کارگروه بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان پیشنهاد دهنده، کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل جلسه می‌دهد.

دوشنبه ۱۵ شهریور نیز بررسی طرح و لوایح دستورکار کمیته‌های تخصصی و بررسی دستور کار کمیته مدیریت بحران در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

سه شنبه ۱۶ شهریور اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها تحولات افغانستان و مسائل مرزی را با حضور دستگاه امنیتی، مرزبانی و کارشناسات مرکز پژوهش‌ها بررسی می‌کنند همچنین کارگروه بررسی طرح ناظر بر تاسیس و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد (غیردولتی) با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل جلسه می‌دهد.

در روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه هیات رئیسه کمیسیون و ورسای کمیته‌های تخصصی نشستی خواهند داشت.
 
تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری بررسی می‌شود
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۲۶۴۲۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین