پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۹
رضا صادقی با انتشار یک استوری در اینستاگرام به شایعه مهاجرت کردنش دامن زد. از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می‌مونه و بلیت… به اونی که منتظر فرصت می‌شینه تا روحت رو لگد کنه، تا تمام کثافت افکارش رو روت بالا بیاره، اونی که دنبال بهانه است تا هرچی، هرجا جرات نکرد بگه رو به تو بگه و اگر جوابشو بدی میگن «از تو بعیده»، نمیگن هموطن. من وطنم رو در خودم می‌کارم و با خودم می‌برمش.
شعار سال: بعد از مهاجرت خوانندگانی مانند مانی رهنما، مهراد جم، رضا شیری، مهدی مدرس و سینا سرلک که در ماه‌های اخیر سرزمین مادری را به امید آسمانی دیگر واگذاشتند و تن به مهاجرت دادند؛ به نظر می‌رسد که رضا صادقی نیز در آستانه مهاجرت است. اتفاقی که اگر رخ دهد، بی‌تردید زلزله‌ای عظیم در دنیای موسیقی ایران به وجود خواهد آورد.
رضا صادقی، (زادهٔ ۲۵ مرداد ۱۳۵۸) خواننده پاپ و ترانه‌سرای اهل ایران است. او در ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ با دختری ایرانی ساکن آلمان عقد و یک سال بعد در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرد. این دو، ۲ دختر به نام‌های تیارا (زادهٔ بهمن ۱۳۹۲) و ویانا (زادهٔ خرداد ۱۳۹۶) دارند.

صادقی در ابتدا، کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. سپس علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که مسیر خود را به آن سمت تغییر دهد. نخستین تجربهٔ او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ بازمی‌گردد. او در سال ۱۳۷۲ نخستین آلبوم خود را با همین نام منتشر کرد. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رؤیای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.
از یک جا به بعد، فقط چمدونت می‌مونه و بلیت!


علاقهٔ او به هنرمندانی همچون ناصر چشم‌آذر و بابک بیات باعث شد تا آثار او تحت تأثیر آن‌ها قرار گیرد. او در بعضی کار‌های خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده کرده‌است. او که به «مشکی پوش» معروف است از ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ لباس مشکی بر تن می‌کند. آغاز معروفیت او به ترانهٔ مشکی رنگ عشقه در آلبوم مشکی رنگ عشقه بر می‌گردد. صادقی در بیشتر آثارش، ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی به عهدهٔ خودش بوده و در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌است.

اخیرا رضا صادقی با انتشار یک استوری در اینستاگرام به شایعه مهاجرت کردنش دامن زد. وی در استوری خود نوشته است که از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می‌مونه و بلیت… به اونی که منتظر فرصت می‌شینه تا روحت رو لگد کنه، تا تمام کثافت افکارش رو روت بالا بیاره، اونی که دنبال بهانه است تا هرچی، هرجا جرات نکرد بگه رو به تو بگه و اگر جواب شو بدی میگن «از تو بعیده»، نمیگن هموطن. من وطنم رو در خودم می‌کارم و با خودم می‌برمش.

از یک جا به بعد، فقط چمدونت می‌مونه و بلیت!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین