پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
نبود دستگاه سی تی اسکن در شهرستان دهلران آلامی بر درد‌های بی‌شمار این مردم افزوده بود تا اینکه با فشار رسانه‌ها، نماینده مردم در مجلس، فرماندار، امام جمعه و دادستان آن دستگاه خریداری و بعد از مدت‌ها راه اندازی و شروع به کار کرد۔
شعار سال: بسیاری از مردم در طول این مدت که شهرستان ویژه دهلران به عنوان بزرگترین شهرستان بعد از مرکز استان در نبود دستگاه سی تی اسکن یا اکسیژن ساز در این اوضاع گرفتار کرونا و با درگیری ریه دست و پنجه کرده که برخی از آنان غریبانه جان سپردند!

نبود دستگاه سی تی اسکن در شهرستان دهلران آلامی بر درد‌های بی شمار این مردم افزوده بود تا اینکه با فشار رسانه ها، نماینده مردم در مجلس، فرماندار، امام جمعه و دادستان آن دستگاه خریداری و بعد از مدت‌ها راه اندازی و شروع به کار کرد۔ اگر چه تلاش مسئولان قابل تقدیر است، اما دیگر نباید بخاطر راه اندازی و شروع به کار، به گونه‌ای جلوه کرد که کارِ شاق و غیر قابل دسترسی انجام شده است۔ به واقعیت باید پذیرفت اینگونه دستگاه‌ها از ابتدایی‌ترین تجهیزات بیمارستان‌ها می‌باشد و صد البته باید قبول کنیم در شهرستان دهلران با پنج بخش به عنوان گسترده‌ترین شهرستان استان با بیکرانی از منابع روی زمین و زیر زمین نه تنها یک دستگاه سی تی اسکن بلکه چندین و چند دستگاه باید وجود داشته باشد، اما با این اوصاف گویی در چند روز آینده قصد افتتاح اکسیژن ساز و دستگاه سی تی اسکن که از چند روز پیش راه اندازی و شروع به کار کرده است را دارند، اما مسئولان شهرستان بهتر است این اقدام که به مثابه پاشیدن نمک بر زخم خانواده‌های داغداری است که به علت نبود سی تی اسکن آواره این شهر آن شهر و تشخیص دیر هنگام که منجر به درگیری ریه و فوت عزیزانشان شد، مراسم افتتاح را کنسل کنند، چون این کار علاوه بر پاشیدن نمک به زخم مردم به نوعی به ریش آنان خندیدن است۔

باور کنیم هر آنچه در راه تامین و تجهیز بیمارستان به تجهیزات پزشکی در این اوضاع سخت کرونایی تلاش کنیم برای مردم که همان، ولی نعمتان ما هستند، کار زیادی انجام نشده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از پایگاه خبری باور ما
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین