پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
مسافرانی که با وجود مقررات دشوار سفر در ایام کرونایی، از طریق مرز زمینی ایران به جمهوری آذربایجان سفر کرده اند، از ممانعت دولت باکو برای پذیرش جواب تست کرونا در آزمایشگاه‌های ایران، ابراز نارضایتی می‌کنند.
شعار سال: مسافرانی که با وجود مقررات دشوار سفر در ایام کرونایی، از طریق مرز زمینی ایران به جمهوری آذربایجان سفر کرده اند، از ممانعت دولت باکو برای پذیرش جواب تست کرونا در آزمایشگاه‌های ایران، ابراز نارضایتی می‌کنند.

به گفته مسافران با وجود این که نظام درمانی و پزشکی ایران نسبت به جمهوری آذربایجان پیشرفته‌تر است، طرف آذربایجانی از پذیرش جواب آزمایش کرونا که در آزمایشگاه‌های ایران تهیه شده، امتناع می‌ورزد و در مرز به هنگام ورود مسافران از ایران به جمهوری آذربایجان، مجددا با هزینه گزاف از آن‌ها آزمایش کرونا گرفته می‌شود.

مسافران می‌گویند این آزمایش‌ها را پزشکان خود جمهوری آذربایجان نمی‌گیرند بلکه پزشکان ترکیه‌ای آزمایش کرونا را از مسافران در مرز آستارای جمهوری آذربایجان می‌گیرند.

جالب است که به هنگام بازگشت مسافران از جمهوری آذربایجان به ایران نیز انجام آزمایش کرونا در داخل جمهوری آذربایجان با هزینه بالا از آن‌ها مطالبه می‌شود!

مسافران می‌گویند اگر جمهوری آذربایجان چنین رفتاری را با ایران می‌کند، پس بهتر است ایران نیز در خاک خود از کسانی که از جمهوری آذربایجان به ایران باز می‌گردند یا برای نخستین بار وارد ایران می‌شوند، آزمایش کرونا بگیرد که هم اعتبار بیشتری نسبت به آزمایش‌ها در جمهوری آذربایجان دارد و هم هزینه مالی کمتری دارد.

گفتنی است، دولت جمهوری آذربایجان در حالی این نوع مقررات تبعیض آمیز را در قبال ایران اعمال کرده و پرواز‌ها به ایران را نیز همچنان متوقف نگه داشته است که طی ماه‌های اخیر پرواز‌ها به بسیاری از کشور‌ها را از سر گرفته و مقررات کرونایی بسیار آسان تری را نیز در قبال سایر کشور‌ها اعمال کرده است. در این میان بیشترین پرواز‌های هفتگی از جمهوری آذربایجان به رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
چه مسئولی باید این قضیه رو پیگیری کنه؟ وقتی یه بار این قضیه پیش میاد چرا پیگیری نمیشه که مجدد بخواد اتفاق بیفته؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین