پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: متاسفانه اکثر وعده‌ها و برنامه‌های اعلام شده دولت در خوزستان یا عملیاتی نشده و یا نیمه‌کاره به حال خود رها شده‌ است.
شعارسال: مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با فارس در اهواز اظهار کرد: متاسفانه نگاه دولت درخصوص خوزستان به دور از عدالت و انتظار است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: خوزستان قطب تامین انرژی و سوخت کشور است، اما از بدیهی‌ترین امکانات زندگی برخوردار نیست.

وی خاطرنشان کرد: پدیده گرد و غبار، انتقال آب و کم‌آبی در استان، خشک شدن تالاب‌ها و همچنین بیکاری روزافزون در جای جای استان باعث سیل عظیم مهاجرت از خوزستان شده است که اگر به این روال ادامه یابد، تا چند سال دیگر نیمی از جمعیت خوزستان کم خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال 93 به صراحت از دولت خواست برای حل معضل ریزگرد در خوزستان چاره‌اندیشی کند، اما متاسفانه دولت و به ویژه سازمان محیط زیست در این خصوص هیچ اقدام ملموسی انجام ندادند.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی خوزستان نیازمند نیروهای توانمند و کارشناسان خبره و برنامه‌ریز است، اما تیم اقتصادی فعلی در استان فاقد این توانایی است.

ناصری‌نژاد گفت: خوزستان رگ حیاتی اقتصاد ایران است و دولت باید در انتخاب مدیران اقتصادی در این استان دید ملی و حتی بین‌المللی داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شوشان، تاریخ انتشار: 18 مهر 1395، کدخبر: ۵۴۰۳۴، www.shooshan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین