پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سپاه در ۱۸۰ مرکز واکسیناسیون مستقل و ۳۵۰ مرکز با مشارکت وزارت بهداشت مشارکت دارد، گفت: ۵۰ درصد تزریق واکسن کرونا در کشور بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

شعار سال:سردار غلامرضا سلیمانی روز یکشنبه در هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در حرم امام خمینی (ره) اظهار داشت: هم اکنون ۲۷ مرکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان های استان تهران ایجاد شده است و سه مرکز نیز به زودی به بهره برداری می رسد.
 
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از زمان شیوع ویروس کرونا همواره در کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: تزریق واکسن کرونا، تهیه و توزیع بسته های معیشتی از دیگر خدمات سپاه پاسداران در ایام شیوع کرونا در کشور است.
 
این مسئول با اشاره به برگزاری هشتمین مرحله کمک مومنانه به همراه پویش همکلاسی مهربان در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، افزود: امروز ۱۱ هزار بسته معیشی به همراه ۱۵ هزار بسته آموزشی (نوشت افزار) در میان افراد نیازمند شهرستان های استان تهران توزیع می شود.
 
سلیمانی اضافه کرد: مواسات و همدلی مردم ایران در قالب کمک مومنانه از نرم افزارهای مهم جامعه اسلامی ذیل مردم سالاری دینی است که از سال گذشته بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب در کشور به راه افتاده است.
 
 وی با تاکید بر اینکه مسیری که امروز بسیج به فرمان رهبر معظم انقلاب آغاز کرده باید تداوم پیدا ‌کند، ابراز کرد: این سنت الهی باید در جامعه اسلامی ایران همواره جاری و ساری باشد تا مردم و نیکوکاران در آن نقش آفرینی کنند.
 
سلیمانی ادامه داد: بسیج و سپاه در میدان کمک های مومنانه و مواسات و همدلی مردم ایران اسلامی پرچم دار است و این روند ادامه خواهد داشت.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه سپاه در انجام پروژه های محرومیت زدایی و رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها همواره پیش قدم بوده، عنوان کرد: امیدواریم با تدابیر دولت جدید این اقدامات شتاب بیشتری بگیرد و پشتیبانی ها از سوی دستگاه های مسئول برای رفع تنگناها و کاستی ها نیز بیشتر باشد.

 هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با عنوان " پویش همکلاسی مهربان" و توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی و ۱۵ هزار بسته آموزشی امروز(یکشنبه) در حرم امام خمینی(ره) آغاز شد.
 
همچنین در این مراسم از خانواده شهید فهمیده و ۲ تن از مدافعان سلامت استان تهران نیز با اهدا لوح، قدردانی شد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا ، تاریخ انتشار: 28  شهریور   1400، کدخبر: 84476478، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
سپاه همیشه و در همه لحظات در کنار مردم بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین