پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: مراحل اجرای ۱۴ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سال در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.
شعار سال: حسن آل‌بویه افزود: این طرح‌ها به منظور توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان با بیش از ۸۳ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۹، پنج طرح عمرانی و زیرساختی با بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرا شد.
وی بیان کرد: قرارداد اجرای ۱۵ طرح عمرانی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان سمنان در نیمه نخست امسال به امضا رسیده است.

آل‌بویه تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۰۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری و عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: قرارداد‌های منعقده در مدت مشابه سال گذشته ۸ فقره با اعتبار بالغ بر ۱۷۷ میلیارد ریال بود.

وی گفت: این طرح‌ها شامل اجرای زیرسازی، آسفالت و جدول، شبکه روشنایی، آب، گاز و برق و ... است و با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و همچنین ارتقای وضعیت عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اجرایی خواهند شد.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۳۳۷۹۲، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین