پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۱۰۴
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
استاندار سمنان در بازدید از بیمارستان تازه تاسیس 15 خرداد مهدیشهر گفت: شهروندان بدانند هدف ما ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر در اجرا و بهره برداری از پروژه ها بوده و خواهد بود و اطمینان خاطر داشته باشند تا بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر به صورت کامل تجهیز نشده، کادر و تشکیلات آن ‌تامین نشوند عجله ای برای افتتاح رسمی وجود ندارد.

شعار سال: علیرضا آشناگر گفت: بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان برای راه اندازی بیمارستان جدید التاسیس ۱۵ خرداد مهدیشهر هزینه شده است که حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد اعتبار آن طی دو سال اخیر پیگیری و تامین شد.

وی افزود: بیمارستان جدید التاسیس ۱۵ خرداد مهدیشهر به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم آماده بهره برداری است.

آشناگر بیان کرد: از بدو ورود به استان تمام تلاش خود را برای بهره برداری از طرح ها و اقدامات دولت به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم در استان، به کار گرفتیم.

استاندار سمنان یادآور شد: امروز شاهدیم بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر آماده بهره برداری است هرچند به طور طبیعی برخی از موارد برای تکمیل و بهره برداری بیشتر و بهتر از این مرکز باقی مانده که تصمیمات لازم در آن خصوص نیز اتخاذ شده است.

عجله ای برای افتتاح رسمی بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر نداریم

وی تصریح کرد: محوطه سازی و دیواره سازی برای مسیل ها یکی از مواردی است که در خصوص بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر مَدنظر قرار دارد که بحث و تبادل نظر در خصوص آن انجام و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

آشناگر اظهار کرد: انتظارات صحیح مردم در خصوص حضور مستمر و کامل ‌متخصصین در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر امری به جا است.

وی افزود: پروژه بیمارستان به صورت کامل آماده است، مواردی در خصوص راه دسترسی آن مطرح بود که باید گفت طی پیگیری های صورت گرفته مبلغ ۲ میلیارد تومان برای ساماندهی از لحاظ اجرای آسفالت و روشنایی مسیر کارسازی شده و به حساب شهرداری مهدیشهر برای اجرای موارد واریز شده است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه برای رفع نقص تقاطع مسیر دسترسی و مشکلاتی که برای آن وجود دارد پیگیری ها در حال انجام است، اضافه کرد: امروز شاهدیم که کار درمانی در بیمارستان ۱۵ خرداد شروع شده و بیماران پذیرش می شوند.

وی ادامه داد: در مقطع زمانی دیگری با رفع نواقص جزئی موجود در بحث کادر درمان و تشکیلات، محوطه سازی، دیواره سازی، راه دسترسی، روشنایی و سرویس دهی شهری، افتتاح رسمی از این بیمارستان انجام خواهد شد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار: ۳۰شهریور۱۴۰۰،کد خبر: ۱۱۳۳۷۹۶، www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین