پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان موسیقی دختران، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه (۳ مهرماه) به صدا درآمد.
شعار سال: محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان موسیقی دختران بیان کرد: یکی از کار‌های مهمی که در یک ماه گذشته در ستاد ملی مقابله با کرونا در دستور کار قرار دادیم، این بود که بتوانیم در آغاز مهر بحث آموزش را داشته باشیم. اتفاقات خوبی به لحاظ سرعت واکسیناسیون عمومی رقم خورد و یک اطمینان نسبی به جهت واکسیناسیون و ایجاد ایمنی در برابر این ویروس رخ داد. همچنین برای کادر آموزشی برنامه کاری خوبی تنظیم و تلاش شد بخشی از مدارس و حوزه آموزش به صورت حضوری کار خود را آغاز کنند. ان شاءالله با تکمیل چرخه واکسیناسیون و اطمینان از رعایت شیوه نامه‌های مصوب، شاهد بازگشایی مدارس باشیم.
تعداد بازدید : 3

او ادامه داد: مدرسه و حوزه آموزش برخلاف حوزه‌های صنفی، تجاری، ورزشی و ... حساسیت بالایی دارند، به لحاظ اینکه باید به صورت حضوری اجرا شوند؛ زیرا انتقال مطالب تنها بخشی از هدف آموزش است و بخش اصلی حضور دانش آموزان در مدارس و ایجاد ارتباط اجتماعی است که به این جهت برای حضور در جامعه آماده می‌شوند و این اتفاق با آموزش مجازی صورت نمی‌گیرد.

آغاز سال تحصیلی و حضور «نمادین» وزیر فرهنگ در هنرستان موسیقی دختران


او همچنین به درگذشت علی لندی (نوجوان فداکار ایذه ای) اشاره کرده و گفت: در این اتفاق، یک دانش آموز موفق را از دست دادیم که یاد او را گرامی می‌دارم. یاد و خاطره این نوجوان و دانش‌آموز موفق و یاد و خاطره رزمندگان کشور را که بعضا در همین سن به شهادت رسیده بودند را باید زنده کرد. نام و خاطره او در کتاب قطور افتخارات این مرز و بوم ثبت شد.

اسماعیلی با بیان اینکه طی چهار سال ریاست جمهوری جدید، قرار بر توسعه تعداد هنرستان‌های موسیقی در سطح کشور است، بیان کرد: حضور امروز من در هنرستان ها، به معنای اهتمام ویژه وزارت فرهنگ به امر توسعه کمی و کیفی هنرآموزی در دولت جدید است. حضورم نمادین و احترام به همه اصحاب هنر، اساتید، معلم‌ها و هنرآموزی است.


آغاز سال تحصیلی و حضور «نمادین» وزیر فرهنگ در هنرستان موسیقی دختران

در ادامه این مراسم از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور هنر ۱۴۰۰ تقدیر شد.

همچنین در این مراسم احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می‌کردند.
 
آغاز سال تحصیلی و حضور «نمادین» وزیر فرهنگ در هنرستان موسیقی دختران
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۷۰۳۰۱۱۳۶،  www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین