پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، دکتر محمدعلی کیانی را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد»، منصوب کرد.

شعار سال: دکتر بهرام عین‌اللهی در این حکم، محمد علی کیانی، فوق تخصص گوارش اطفال و استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد را به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.
 
در این حکم آمده است:
 
«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.
 
امیدوارم جنابعالی که از اساتید گرانقدر آن دانشگاه هستید، با بهره‌گیری از تجارب اساتید پرتلاش و تعامل سازنده و صمیمانه با دانشجویان و کارکنان دلسوز، نهایت تلاش خود را در جهت پویایی و ارتقای شاخص‌های بهداشتی، آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه به عمل آورید.
 
توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم».
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار: 3 مهر 1400، کدخبر: ، www.isna.ir،1400070301256

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین