پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی حسین فرشیدی را به عنوان معاون بهداشت این وزارتخانه منصوب کرد.

شعار سال: بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی حسین فرشیدی را به عنوان معاون بهداشت این وزارتخانه منصوب کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در حکم حسین فرشیدی به عنوان معاون بهداشت این وزارتخانه آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

حسین فرشیدی بعنوان معاون بهداشت وزارت بهداشت منصوب شد
عین‌اللهی در این حکم نوشت: در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده و به موجب این ابلاغ به عنوان معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

وی اظهار داشت: امید است با حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق باشید.

حسین فرشیدی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان است.

پیش از این کمال حیدری از ۱۱ مهر ۱۴۰۰ به عنوان معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت داشت.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۹۲۹۹۶۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین