پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
سازمان اورژانس کشور از انتصاب رییس جدید این سازمان خبر داد.
شعار سال: براساس اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور شد.

در حکم وزیر بهداشت آمده است:
"جناب آقای دکتر جعفر میعادفر
باسلام
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید.
در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق اجرائی ارزنده جنابعالی همچنین به استناد ماده ۴ اساسنامه سازمان فوریت‌های پیش بیمارستانی اورژانس کشور موضوع تصویب نامه شماره ۱۵۰۹۱۴/ت ۵۴۵۹۴ه مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
هیات وزیران، بموجب این ابلاغ به عنوان "رئیس سازمان اورژانس کشور" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و جوانب شرعی انجام وظیفه نمائید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موافق و موید باشید.
دکتر بهرام عین‌اللهی"
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۷۱۸۱۲۴۷۹، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین