پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۶۵۱
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
کانال تلگرامی طب اورژانس با انعکاس تند خبری مدعی شده است که داود فغانی برادر زن پیرحسین کولیوند از حراست اورژانس کشور، اقدام به برخورد‌هایی تند و خارج از چارچوب با شهروندان و ارباب رجوع‌های متقاضی واکسن و حتی کادر بهداشت و درمان نموده است. با قید فوریت منتظر توضیحات و شفاف سازی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.
شعار سال: کانال تلگرامی طب اورژانس با انعکاس تند خبری مدعی شده است که داود فغانی (ادعا شده برادر زن پیرحسین کولیوند) از حراست اورژانس کشور، اقدام به برخورد‌هایی تند و خارج از چارچوب با شهروندان و ارباب رجوع‌های متقاضی واکسن و حتی کادر بهداشت و درمان نموده است. ادعا شده است که دستور جذب پیمانی این فرد با لابی کولیوند در آخرین روز‌های دولت دوازدهم، بصورت پیمانی در اورژانس صادر شد.

ادعا شده که داود فغانی نه تنها با بی احترامی با بانوان برخورد می‌کند بلکه نیرو‌های اورژانس را تهدید به اخراج می‌کند. این کانال مدعی شده است که اعضای هیئت مدیره انجمن فوریت‌های پزشکی برای نشان دادن وجهه واقعی برخی از افراد نزد محمدطاهر اصفهانی مسئول حراست اورژانس تلاش می‌کنند، اما با کم توجهی‌ها مواجهه هستند.

بنا بر قانون و با قید فوریت، درخواست شفاف سازی توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را داریم.

تعداد بازدید : 274

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از طب اورژانس
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
به نمایندگی از جمع زیادی از کارکنان فوریت های پیش بیمارستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
با سلام.
این فرد که برادرخانم آقای کولیوند است همه از دست وی نالان هستند. همین شهریور ماه تبدیل وضعیت موردی ایشان و یک خانم دیگر از جمع آنها، مورد تائید بهداشت قرارگرفته است. در آخرین روزهای مدیران دولت دوازدهم و در شروع کار دولت سیزدهم!!! از این فضای تغییر و تحول و بی ثباتی استفاده های لازم را کرده اند. آقای دکتر عین الهی با توجه به جریحه دار شدن احساسات همکاران خدوم فوریت های پزشکی که پس از سالها همچنان شرکتی یا قراردادی اند با سوابق خیلی زیاد و حتی در آستانه بازنشستگی با قراردادی هستند آیا این درست است؟ عدالت است؟؟؟ لطفا ورود بفرمائید و این دستور را لغو و با این افراد برخورد جدی شود و انفصال از خدمت شوند . آن خانم هم مسئول دفتر بوده است که طبق اخبار رسیده از وسط مرخصی زایمان بازگشت داده شده و به وی پست داده اند و پیگیری جدی تر برای تبدیل وضعیت موردی اش شده است. وی هم همدانی اند . لطفا پیگیری شود و بازخورد داده شود. منتظر بازخورد دکتر عین الهی و اقدام محکم مدبرانه ایشان در این فساد برملا شده به خواست خدا هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
این افراد باید از سیستم حذف شوند آبروی ما را برده اند. این فرد چهره ...... بین اورژانسی ها است. ولی او را کنار هم بگذارند در جای دیگر دستش را بند می کنند بنشینید و ببینید تا چند ماه دیگر.
#نه به تبدیل وضعیت موردی دوستان و آشنایان
#عدالت دولت مردمی
پاسخ ها
تقریباََ همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
من خودم امدادگر هستم مشکل از سیستم ماست
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
امیدواریم واقعا بررسی جدی شودچون عین واقعیت است.
افشاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
دکتر عین اللهی وزیر جدید و گرامی، لطفا دستور دهید این پیگیری سمبل نشود. در دوره شما این اتفاقات رسانه ای شده و تبدیل وضعیت ها شده. اخبار را که درجریان هستید. نگذارید حق ما نیروهای باسابقه فوریت را با تبدیل وضع گمارده های خود بخورند. حق الناس است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
سلام من خودم امدادگر هستم اما امدادگر هلال احمر مشکل از خود ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
چدا نظرات منتشر نمی شود. ملاحظه ای دارید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
0
این آقا الان راست راست داره راه میره در اورژانس هیچ کاری هم نکردن نه تعلیقی نه اخراجی هیچی!!!! به بالا وصلن. خدا نگذره ازشون
یاسر
Switzerland
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
0
این فرد داود فغانی برادر خانم کولیوند است. بنده 5 سال در بیمارستان خاتم کار می کردم و این آقای داود در همه امور دخالت کرده و نوعی جان فدای کولیوند است !
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
0
پیرحسین کولیوند را بهتر بشناسید !
این آقا گویا قبلا به عنوان انباردار در بیمارستان کار می کرد و گویا به دلیل ارتباطات و لابی موفق شد بیش از 15 سال رییس بیمارستان بشود و با حفظ سمت چندین پست سازمانی بدست بیاورد. کولیوند دوست صمیمی یکی از آیات و مقامات بود و مقامات و سران کشور به بیمارستان خاتم رفت و آمد دارند(بیمارستان خاتم یک اتاق مجهز دارد به نام پاویون که در طبقه سوم مستقر است و خیلی از سران و فرزندانشون از جمله ....... و خیلی های دیگه رفت و آمد می کنند) . شنیدیم که محمدطاهر الف ، دکتر س و آقای ذ و آقای ک که رییس انتظامات بیمارستان بود، همگی اینها تیم بوده و همکاری می کنند
علی عباس یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
0
سلام
خدا رحمت کند مرحوم دولابی را ایشان می فرمودند باغچه کسی را بیل نزنید اگر گذشته ما را هم بیل بزنند ناخودآگاه کرم هایی پیدا می شود. حالا ما سوزن در چشم مخاطب می بینیم ولی تیرآهن ۱۸ را در چشم خود نمی بینیم.
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب
آقای دولابی در خصوص عدم تفتیش در امورات و احوالات شخصی مردم گفته بود، نه بحث رسانه و اطلاع رسانی و ایفای وظیفه حرفه ای 


زیر سایه حضرت حق ان شاالله

یاسر
Sweden
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
0
0
این شخص کچل که در کلیپ میبینید شخصی است به اسم عباس با شهرت عباس کله که ایشون برادر زدن کولیوند رییس سابق بیمارستان خاتم الانبیا است !!

همه ی اینها یک تیم مافیایی در حلقه ی پزشکی کشور هستند !!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین