پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
خبری در پایگاه‌های خبری با موضوع امکان برقراری تماس ناشنوایان با سامانه ۱۱۵ در حال پخش است. خبر مبهمی که با وجود پیگیری تماس با متولیان آن در استان البرز و قول مساعد در خصوص ارایه توضیحات، فاقد شفاف سازی بوده و حتی شائبه‌های سواستفاده‌های تبلیغاتی از آن مطرح شده است. با قید فوریت از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست شفاف سازی موضوع را داریم.

شعار سال:با عنایت به اهمیت و ضرورت پوشش فراگیر و دسترسی عادلانه به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای آحاد مردم به خصوص برای گروه‌های خاص از جمله مددجویان ناشنوا و کم شنوای استان البرز که جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر را شامل می شود شرایطی فراهم شد تا این افراد بتوانند از طریق سامانه پیامکی و واتساپی با اورژانس تماس بگیرند.
 
این افراد می توانند در صورت مصدومیت و یا در موارد فوریت‌های پزشکی از طریق تماس با شماره ۰۹۳۶۱۱۲۷۵۷۲ از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی بهره‌مند شوند.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 14  مهر  1400، کدخبر: ، www.khabaronline.ir،1561323

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین