پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۸۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
«محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور پیش از ظهر دوشنبه (۲۹ آبان ۱۴۰۲) با جمعی از والدین فرزندان اوتیسمی دیدار و در جریان آخرین مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت. از هر ۱۰۰ تولد در کشور، یک کودک با بیماری اوتیسم متولد می‌شود. انجمن اوتیسم ایران با ۷ هزار و چهارصد عضو رسمی در ۱۱ خانه امید از سال ۱۳۹۲ تاکنون فعال است و به دنبال درمان کودکان زیر ۷ سال به عنوان سنین طلایی برای جلوگیری از ادامه بیماری و معلولیت در بزرگسالی است. در این دیدار ، بازتاکید روی اجرای سند ملی اوتیسم قرار گرفته و مقرر گردید تقسیم کار ملی توسط وزرا و مقامات با رویکرد ارتقا پیشگیری،کاهش مشکلات خانواده ها و تقویت ساختار و فرآیندهای حساس سازی و آگاه سازی ، صورت پذیرد.

شعارسال: جلسه معاون اول رئیس جمهور با مدیران انجمن اتیسم ایران و جمعی از والدین و فرزندان شان به نمایندگی از ۸ هزار خانواده تحت پوشش، برگزار شد و مخبر تاکید کرد با برگزاری جلسات منظم با حضور وزرا و مسئولان دستگاه‌های مربوطه مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های کودکان اوتیسمی با جدیت در دولت پیگیری می‌شود. معاون اول رئیس جمهور بر ضرورتِ غربالگریِ کودکان زیر ۷ سال با همکاری وزارت بهداشت تاکید کرد. در این جلسه تاکید گردید که پوشش بیمه‌ای بیماران اوتیسم برای کاهش هزینه‌های درمان و توانبخشی اهمیت اساسی دارد. محمد مخبر در این جلسه با دیدن درد والدین و شرایط بیماران اوتیسم، گریست.

اوتیسم و تغییر نگاه

اوتیسم و تغییر نگاه

اوتیسم و تغییر نگاه

اوتیسم و تغییر نگاه

اوتیسم و تغییر نگاه

اوتیسم و تغییر نگاه

اوتیسم و تغییر نگاه

اوتیسم و تغییر نگاه

اوتیسم و تغییر نگاه

اوتیسم و تغییر نگاه

تعداد بازدید : 6

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین