پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
از جمله کم کاری‌های اثبات شده در برگزاری مراسم دینی، بی توجهی به حقوق توانخواهان حسی و حرکتی است. این عزیزان برای حضور در چنین مراسم‌هایی نیازمند نوعی ویزه بینی خاص و مناسب سازی‌ها هستند. در مراسم احیای شب ۲۱ رمضان ۱۴۰۲ در حرم امام رضا، شاهد برگزاری مراسم احیا با حضور فردی مسلط به زبان اشاره بودیم.

شعار سال: پایاب مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی خبر داده است که محافل ویژه شب‌های قدر برای زائران ناشنوا، از ساعت ۲۱:۴۵ در رواق حضرت زهرا (س) بارگاه منور رضوی برپا می‌شود و برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و معرفتی ویژه‌ای برای جامعه ناشنوایان تدارک دیده شده تا این زائران خاص امام رئوف هم از برکات این شب‌های عزیز بهره‌مند شوند.

مراسم احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ویژه ناشنوایان، با قرائت کلام الله مجید و زمزمه فراز‌های دعای جوشن کبیر توسط سید علی اکبر عبدالقادری آغاز خواهد شد و در ادامه پس از مداحی حاج احمد واعظی، مراسم قرآن به سر، توسط حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی اجرا می‌شود.

در شب احیای بیست‌ویکم نیز، کاظم ضمیرخورسندی ذاکر محفل خواهد بود و حاج محمود کریمی نیز همراه با این زائران، دعای جوشن کبیر را قرائت خواهد کرد. همچنین حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم، به ایراد سخنرانی و اجرای مراسم قرآن‌به سر می‌پردازد.

در شب بیست و سوم ماه مبارک نیز، سید علی اکبر عبدالقادری و کاظم ضمیرخورسندی دعای پرفیض جوشن کبیر را زمزمه می‌کنند و پس از مداحی حاج امیر عارف، مراسم قرآن‌به‌سر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : 7

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین