پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
از زمان آغاز پاندمی کرونا تاکنون، ترکمنستان با جمعیت حدودا ۶ میلیون نفری یکی از دستکم پنج کشوری است که حتی یک مورد ابتلا به ویروس کرونا را هم گزارش نکرده است.
شعار سال: از زمان آغاز پاندمی کرونا تاکنون، ترکمنستان با جمعیت حدودا ۶ میلیون نفری یکی از دستکم پنج کشوری است که حتی یک مورد ابتلا به ویروس کرونا را هم گزارش نکرده است. از چهار کشور دیگر، سه کشور جزایری ایزوله شده در پاسیفیک در اقیانوس آرام و چهارمی هم کره‌شمالی هستند.

رئیس‌جمهوری ترکمنستان گزارش‌های وجود کرونا در این کشور را جعلی خوانده است، اما سازمان‌های مستقل، خبرنگاران و فعالان خارج از ترکمنستان می‌گویند ترکمنستان در حال مبارزه با موج سوم کرونا است، بیمارستان‌ها مملو از بیمار بوده و کرونا ده‌ها نفر را در این کشور کشته است. آن‌ها از رئیس‌جمهوری ترکمنستان خواسته‌اند تا برای حفظ وجهه خود، مبارزه با ویروس کرونا را دستکم نگیرد.

سردبیر سازمان خبری ترکمن نیوز در هلند است گفت که اسامی بیش از ۶۰ نفر شامل معلم، هنرمند و پزشک را که در ترکمنستان بر اثر کرونا جان باخته‌اند، بدست آورده است.

همسایه جنوبی ترکمنستان یعنی ایران که با این کشور مرزی طولانی هم دارد، یکی از بیشترین تعداد موارد ابتلا به کرونا را در جهان گزارش کرده است

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فانا، تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۸۲۰۶، phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین