پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که جهان دارد به درست بودن هشدارهای سوریه درباره تهدیدهای تروریسم پی می‌برد.

شعارسال : به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با هیئت دفاع از سوریه در سوئد گفت: سوریه هرگز از مواضع خود درباره جنگ علیه تروریسم دست نمی‌کشد. جهان در حال درک درست بودن هشدارهای سوریه درباره تهدید تروریسم است؛ تروریسمی که هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و بشریت، منطقه و جهان را تهدید می‌کند.

وی گفت: تمامی اقداماتی که رسانه‌های غربی در طول این سال‌ها برای خدشه‌دار کردن چهره سوریه و توجیه جنگ تروریستی علیه آن اتخاذ کردند راه به جایی نبرد و این نشان می‌دهد که غرب برای کشورهای منطقه دل نمی‌سوزاند بلکه تمامی اقداماتش در راستای دو دستگی و از هم فروپاشی این کشورهاست تا اسرائیل به عنوان تنها سلطه جو در منطقه باقی بماند و درگیری اعراب و اسرائیل به نفع دشمن صهیونیستی پیش برود.

شعبان گفت:برخی رسانه‌های عربی و غربی از طریق نشر اخبار دروغین که هدف آن فریب دادن جهان و افکار عمومی است، نقش منفی در جنگ علیه سوریه ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: سوریه از همان آغاز هشدار داد که در صورت عدم همکاری جامعه جهانی با دمشق در مبارزه با تروریسم، خطر تروریسم تمامی منطقه و جهان را گرفتار خواهد کرد.

بشار اسد نیز پیشتر اعلام کرد که حملات تروریستی در پاریس نتیجه سیاست‌های نادرست فرانسه در قبال تروریسم است.

عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز تاکید کرد که فرانسوی‌ها با سلاح‌های ساخت خودشان کشته شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از ایسنا . تاریخ انتشار دوشنبه 25 آبان 1394 ، کدمطلب : 94082514989، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین