پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
دیروز مقابل سفارت ایران در باکو به نماد سه رنگ پرچم ایران توهین شده است. با استناد به اسناد ویکی‌لیکس می‌توان فهمید که هیچ تجمعی در اطراف سفارت ایران بدون هماهنگی و دخالت مستقیم رژیم باکو انجام نمی‌گیرد.
شعار سال: دیروز مقابل سفارت ایران در باکو به نماد سه رنگ پرچم ایران توهین شده است. با استناد به اسناد ویکی‌لیکس می‌توان فهمید که هیچ تجمعی در اطراف سفارت ایران بدون هماهنگی و دخالت مستقیم رژیم باکو انجام نمی‌گیرد.

در طی چند ماه گذشته اقدامات ضد ایرانی رژیم مستقر در جمهوری باکو و رژیم آنکارا همزمان با جنگ قره باغ افزایش یافته بود حال آنکه مقامات دولتی در اشتباهی اشتراتژیک از جمهوری باکو حمایت کرده و متوجه فتنه انگیزی دولت آنکارا و اسرائیل نبودند در این روز‌ها هم همزمان با اظهارات گستاخانه مقامات آذربایجان مقامات دولتی و ائمه جمعه بر لزوم همکاری و درنهایت توصیه‌هایی بسنده کردند. حالا معنی دیپلماسی عزتمندانه را هم فهمیدیم!

اعتراض شدید و پیگیری سفارت ایران در باکو به تعرض به حریم این سفارتخانه

سیدعباس موسوی سفیر ایران در باکو گفت: در پی تعرض و بی احترامی عده‌ای به سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در نیمه شب گذشته و اعتراض شدید و پیگیری‌های رسمی، پلیس دیپلماتیک و وزارت کشور جمهوری آذربایجان چهار متعرض به سفارت جمهوری اسلامی ایران را شناسایی، بازداشت و بازجویی کرد.

سفیر ایران در باکو تاکید کرد که سفارت جمهوری اسلامی ایران در حال پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تنبیه خاطیان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۷۸۰۳، http://www.didbaniran.ir/
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین