پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹
برخی خبر‌های رسیده حاکی از این است که سردار احمد وحیدی، وزیر کشور قصد دارد بزودی «محسن پیرهادی» را به عنوان استاندار تهران معرفی کند.

شعار سال:  برخی خبرهای رسیده حاکی از این است که سردار احمد وحیدی، وزیر کشور قصد دارد بزودی «محسن پیرهادی» را به عنوان استاندار تهران معرفی کند.
 
محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم و مدیر مسئول روزنامه رسالت است که پیشتر قرارگیری نام او در فهرست دریافت کنندگان املاک نجومی شهرداری تهران حاشیه های بسیاری را به دنبال داشت.
 
محسن پیرهادی ، در زمان شهرداری محمد باقر قالیباف، سمت های مختلفی را تجربه کرده که از آن جمله می توان بر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مناطق مختلف (منطقه ۳ و منطقه ۷) اشاره  کرد.  او همزمان، مدیر امور اجتماعی و فرهنگی شورای اصناف  کشور نیز بود و در سازمان بسیج  شهرداری تهران، نقش آفرینی می کرد.
 
گفتنی است نام آقای پیرهادی در حال برای استانداری تهران مطرح می شود که پیشتر از او به عنوان گزینه شورای شهر ششم برای شهرداری پایتخت نام برد شده بود.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، تاریخ انتشار: 10 مهر 1400، کدخبر: 117817، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین