پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که پیشتر مخالفت خود با انتصاب محمدجواد شوشتری به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس را اعلام کرده بود، با انتشار از عدم تایید صلاحیت او برای این مقام خبرداد.

شعار سال: مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که پیشتر مخالفت خود با انتصاب محمدجواد شوشتری به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس را اعلام کرده بود، با انتشار یک توییت تلویحا از عدم تایید صلاحیت او برای این مقام خبرداد.

این نماینده در توییترش به نقل از آیت الله خامنه ای نوشت: در وزارت اطلاعات یک جناح وجود دارد که جناحِ انقلاب است. فردی که می‌خواهد درنظام جمهوری اسلامی، امانت‌دار کشور و مردم باشد باید صلاحیت داشته باشد لذا "کوچک‌ترین تردید" درباره صلاحیت افراد باید منعکس شود ودستگاهها نیز "موظف" به عمل براساس نظر وزارت اطلاعات هستند.

گفتنی است ۲۸ شهریورماه گذشته محمدباقر قالیباف در حکمی سید محمد جواد شوشتری را به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرده بود.

وزارت اطلاعات استعلام رئیس حوزه ریاست مجلس را رد کرد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 12 مهر ۱۴۰۰، کد خبر: 117974، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین