پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
استاندار فارس در فاصله پنج روز از آغاز فعالیت در این مسئولیت در نشست صمیمی با اصحاب رسانه حضور یافت و از آن‌ها خواست که مشکلات مردم را صادقانه احصا کنند.
شعار سال: محمدهادی ایمانیه یکشنبه در این نشست که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: برپایی این نشست به منزله اعلام همکاری و ارج نهادن با اصحاب رسانه است که سخنگوی مردم برای مسئولان کشور هستند و بیش از هر کسی می‌توانند مشکلات مردم را منعکس کنند.

استاندار فارس با تاکید براینکه به دنبال تحول در استان و حل مشکلات است گفت: مسئولان باید با آغوش باز از گزارش‌های رسانه‌ها استقبال کنند و در مسیر حل مشکلات انعکاس بافته در رسانه‌ها حرکت کنند.
ایمانیه بیان کرد: نباید در اتاق‌های بسته، تصمیم گرفته شود که اولویت مردم چیست، بلکه آنچه از زبان رسانه‌ها بیان می‌شود بالاتر از این گونه تصمیمات است.
استاندار فارس گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم خیلی صمیمانه و صادقانه، مشکلات مردم را احصا کنند؛ آنچه انعکاس آن موجب ناامیدی می‌شود را به اینجانب و دیگر مسئولان استان گزارش دهند.
وی ادامه داد: اگر مسئولان مربوطه به حل این مشکلات توجهی نداشتند، بنده موظفم پیگیری کنم و از مسئولان سازمان‌ها پاسخ بخواهم.
استاندار فارس خطاب به رسانه‌ها اظهار داشت: هیچ تکلفی در انتقال مطالب و مشکلات جامعه به بنده نداشته باشید، هرآنچه بتوانم خودم پاسخ می‌دهم و هرآنچه نتوانم، حتما از طریق دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری پاسخ آن در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.
وی همچنین گفت: اگر رسانه‌ها، موضوع حقی را را به مدیران تذکر دادند و توجهی نشد، می‌توانند موضوع را به بنده منتقل کنند یا آن را در رسانه، علنی کنند.
ایمانیه ادامه داد: انتقاد رسانه‌ها برای اصلاح امور است و رفتار صحیحی نیست که در مقابل رسانه، حالت تدافعی گرفته شود بلکه باید از نقد‌ها در مسیر اصلاح، استقبال کرد.
استاندار فارس اظهار داشت: از سوی دیگر، شایسته است مدیران جهادی نیز توسط رسانه‌ها شناسایی و تجلیل شوند.
ایمانیه همچنبن گفت: از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که اگر شکایتی از رسانه‌ها دارند، پس بگیرند و در استانداری هم چنین عمل خواهیم کرد.

استاندار فارس با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بنا به این فرمایش ها، امیدآفرینی به ویژه برای نسل جوان از ضرورت‌های قطعی است.
وی ادامه داد: امیدآفرینی واقعی می‌تواند ناشی از فعالیت‌های خیر عام المنفعه باشد و یا تلاش‌های گسترده برای واکسیناسیون کرونا.

در این نشست که به دعوت سازمان بسیج رسانه استان فارس برگزار شد و با طرح دیدگاه‌های مدیران و فعالان رسانه استان همراه بود، استاندار فارس از پیشنهاد برپایی نشست‌های مستمر با اصحاب رسانه به فاصله ۴۵ روز تا ۲ ماه استقبال کرد.
برپایی کارگاه آموزشی برای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، دستور پرداخت بدهی فرمانداری شیراز به رسانه‌ها، تلاش برای حمایت از امکانات رفاهی اصحاب رسانه و دعوت از اصحاب رسانه برای ارائه راهکار برای جذب سرمایه، حل مشکلات و به حرکت درآوردن مدیران از دیگر مباحث استاندار فارس بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۴۹۹۶۰۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
0
خوبه که همه به همین صورت عمل کنند و با رسانه‌ها تعامل خوبی داشته باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین