پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۱۷۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
ابطحی با اشاره به نظر سنجی موسسه گالوپ که میزان رضایت ۷۲ درصدی مردم ایران از دولت رئیسی را اعلام کرده است، نوشت: مهم نگهداری این رضایت است. اوایل هر دولت آمار رضایت قاعدتا بالاست و مردم در حال انتظار. این فرصت را از دست ندهید.
شعار سال: محمدعلی ابطحی نوشت: نظر سنجی موسسه آمریکایی گالوپ که میزان رضایت ۷۲ در صدی مردم ایران از دولت رئیسی را اعلام کرده است، اگر واقعیت داشته مهم و قابل توجه است. به آقای رئیسی و دولت تبریک میگویم.

همزمان معتقدم نگهداری از این رضایت که احتمالا به دلیل پرکاری، واکسیناسیون و همدلی همه دستگاه‌ها و کار شکنی نکردن عملی و رسانه‌ای رقبا و رفقا، می تواند از دلایل آن باشد.

اما مهم نگهداری این رضایت است. اوایل هر دولت آمار رضایت قاعدتا بالاست ومردم در حال انتظار. این فرصت را از دست ندهید.

انسجام اقتصادی در داخل دولت و دوری از توهمات، سازمان دهی سریعتر روابط خارجی و گشایش بی هیاهوی اقتصادی در ارتباط صحیح با دنیا. توجه به آزادی‌های فردی و اجتماعی و سربه سر نگذاشتن با مردم با مسائل حاشیه‌ای می‌تواند بخشی از تضمین‌هایی برای حفظ این موقعیت باشد.

خدمت کردن به مردم ایران و گشودن مشکلات انان و مراقبت از آزادی ها، اصلاح طلبانه‌ترین اصولی است که اگر به آن عمل شود، همه جناح‌های دلسوز کشور با حفظ مواضع خود می‌توانند از آن حمایت کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جماران نیوز، تاریخ انتشار: ۳۰ مهر۱۴۰۰، کد خبر: jamaran.news/۱۵۲۸۸۹۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین