پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
عضو اعتماد ملی گفت: نشست فصلی حزب اعتماد ملی روز گذشته با حضور جمعی از اعضا برگزار شد.

شعارسال: محمدجواد حق‌شناس عضو اعتماد ملی در رابطه با برگزاری نشست فصلی اعتماد ملی و تشریح این نشست گفت: نشست مذکور به ریاست منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی و با حضور اعضای شورای مرکزی، دبیران استانی، رؤسای شاخه ها، رؤسای کمیته‌ها و دفاتر روز جمعه 21 آبان برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوع اصلی این نشست پیرامون مصوبات و تعیین شرح وظایف کمیته‌ها و ارکان حزب بود و قرار شد روند گذشته حزب ادامه داده شود.

حق‌شناس تصریح کرد: رایزنی و بحثی با احزاب اصلاحات با حفظ هویت حزبی و استقلال حزبی برای تعامل با شورای سیاست‌گذاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات صورت گرفته است.

عضو اعتماد ملی درباره چگونگی تعامل و بحث با احزاب اصلاحات و تشکیل کمیته‌ای در این خصوص گفت: برای کمیته مذکور اعضایی از شورای مرکزی انتخاب شده‌اند که ریاست آن بر عهده منتجب ‌نیا قائم‌مقام اعتماد ملی است و اعضای آن متشکل از الیاس حضرتی، اسماعیل گرامی‌مقدم، ابراهیم امینی،‌سید رحیم ابوالحسنی، محمدجواد حق‌شناس و مصطفی سوادکوهی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 22 آبان 1395، کدمطلب: 13950822001312 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین