پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۴۹۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: هیچکس حتی مخالفان آقای لاریجانی نمی‌توانند انکار کنند که او یک رجل سیاسی به معنای دقیق کلمه است و اگر از هر نظر ویژگی‌های رجل سیاسی را داراست؛ به همین دلیل هم هست که او هنوز مورد اعتماد رهبر انقلاب است و برای عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب می‌شود. انتصاب اخیر نشان می‌دهد، رهبر انقلاب هنوز به آقای لاریجانی اعتماد دارند.
شعار سال: سید حسین نقوی حسینی، نماینده پیشین مجلس و فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره انتصاب علی لاریجانی به عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: «در ابتدا لازم می‌دانم به اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی به ویژه دکتر علی لاریجانی تبریک بگوییم؛ اویی که سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت و پیش از آن نیز در مسئولیت‌های مهمی حاضر بود. از طرفی از رهبر فرزانه انقلاب نیز تشکر می‌کنم که همواره سعی کرده‌اند به نیرو‌هایی که در مسیر ۴۰ ساله انقلاب خدمتی کرده‌اند، توجه داشته باشند. واقعیت این است که رهبر انقلاب هیچگاه تحت تأثیر حواشی قرار نمی‌گیرند و با چنین روحیه و کرداری اینک آقای لاریجانی که به هر حال در سال‌های فعالیت طولانی‌اش خدمات زیادی کرده است از سوی رهبر انقلاب به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی درآمد».
او ادامه داد: «هیچکس حتی مخالفان آقای لاریجانی نمی‌توانند انکار کنند که او یک رجل سیاسی به معنای دقیق کلمه است و اگر از هر نظر ویژگی‌های رجل سیاسی را داراست؛ به همین دلیل هم هست که او هنوز مورد اعتماد رهبر انقلاب است و برای عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب می‌شود. انتصاب اخیر نشان می‌دهد، رهبر انقلاب هنوز به آقای لاریجانی اعتماد دارند».

این فعال سیاسی درباره آینده سیاسی علی لاریجانی گفت: «من باور دارم آقای لاریجانی قصد ترک سیاست ندارد و محکم در صحنه سیاسی حضور خواهد داشت و به نقش‌آفرینی می‌پردازد».

نقوی حسینی در پایان گفت: «حتما انتصاب اخیر هجمه‌ها را از روی آقای لاریجانی کم می‌کند، زیرا او منصوب رهبر انقلاب است و حضرت آقا هم با هیچکس تعارف ندارد و اگر آقای لاریجانی مورد اعتماد ایشان نبود، حتما در تعارف یا رودربایستی او را منصوب نمی‌کردند. انتصاب اخیر پیام روشنی دارد؛ آنکه آقای لاریجانی هنوز در زمره نیرو‌های خدوم انقلاب اسلامی است».


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۲۶ آبان۱۴۰۰، کد خبر: www.didbaniran.ir/۱۲۰۹۸۱
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین