پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران گفت: ماشین‌آلات سنگین کشاورزی در دهلران ساماندهی می‌شوند و در این راستا ۱۱۰ دستگاه تراکتور در دهلران پلاک گذاری شد.
شعارسال: تورج کرمی در دهلران, اظهار داشت: پلاک‌گذاری تراکتورها در این شهرستان با هدف ساماندهی و ارائه خدمات فنی و تسهیل در توزیع سوخت انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر یک هزار و 39 دستگاه تراکتور سبک و سنگین در این شهرستان وجود دارد که کار پلاک‌گذاری 110 دستگاه از این تعداد تراکتورها به پایان رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران تصریح کرد: پلاک‌گذاری تراکتورها با حضور کارشناسان فنی و ناظرین مربوطه در بخش مرکزی، موسیان و دشت عباس این شهرستان انجام می‌شود.

کرمی افزود: در این طرح پلاک‌گذاری برای تراکتورهایی که مدل تولید آنها پایین‌تر از 1380 است، انجام نمی‌شود و تنها تراکتورهایی که مدل تولید آنها بالاتر از سال 1380 است پلاک دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: پلاک‌گذاری تعداد 400 دستگاه از تراکتورهایی که مدل آنها بالاتر از 1380 است به اتمام رسیده است و 10 درصد باقی مانده در صورت استقبال مالکان این تراکتورها تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 دی 1394، کدخبر: 972100 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین