پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
ویدیویی که بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی از ‏صف طولانی مردم برای ورود به سالن کنسرت ‎معین خواننده مقیم لس‌آنجلس، در ‎استانبول منتشر کرده به شیوه‌های مختلف مورد تفسیر قرار گرفته است.
شعار سال: ویدیویی که بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی از ‏صف طولانی مردم برای ورود به سالن کنسرت ‎معین خواننده مقیم لس‌آنجلس، در ‎استانبول منتشر کرده با سناریو‌های مختلف تحلیلی مواجه شده است.

برخی تاکید بر نمایشی بودن صف و محدود بودن تعداد متقاضیان حضور در کنسرت دارند (عموما از ایرانیان مقیم ترکیه با توجه به نوع و سبک پوشش).

برخی معتقدند که با نوعی ابزار خودنمایی و خود ویژه پنداری مد محور روبرو می‌باشیم. ایرانیانی که برای تقویت پرسنل برندینگ و خود ویژه سازی خودشان در گروه‌های مرجع، دوستان و اقوام، اقدام به این سفر کرده اند.
بعضی‌ها رفتن به چنین سفر‌ها و شرکت در این گونه رویداد‌ها را نشانه‌ای اعتراضی از محدودیت‌های داخل کشور تفسیر کرده اند.

به هر صورت و در هر شرایطی که باشد، بنظر می‌رسد که با اندکی تامل و برنامه ریزی، می‌توان مشابه این گونه برنامه‌ها را در داخل کشور هم پیاده کرد و ضمن ممانعت از خروج ارز، ممانعت از کاهش سرمایه اجتماعی، بستر را برای تقویت برخی ارزش‌های فرهنگی هم فراهم ساخت.
تا نظر شما چه باشد؟

تعداد بازدید : 628

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین