پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان در خصوص علت تاخیر در آواربرداری در مناطق زلزله زده فین توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال: شهریار نوری زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: به علت اولویت بندی زمانی، آوار برداری در برخی مناطق زلزله زده فین با تاخیر است.

نوری زاده افزود: بر اساس میزان و شدت تخریب، واحد‌های مسکونی و مناطق مختلف اولویت بندی شده اند و آواربرداری نیز در زمان مشخص شده انجام می‌شود.

او گفت: در ۳۲ روستای زلزله زده عملیات آواربرداری و ساخت خانه‌های جدید در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: بر اساس اطلاعات اعلام شده در سامانه پایش و بررسی‌های کارشناسی میزان وام پرداختی به منازل آسیب دیده مشخص خواهد شد و بزودی زلزله زدگان به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

نوری زاده افزود: در صورتی که اهالی به بررسی‌های کارشناسی و نوع ارزیابی تعمیری و یا خسارتی اعتراض دارند می‌توانند اعتراضشان را در دهیاری‌ها ثبت کنند تا دوباره ارزیابی کارشناسی انجام شود.

حدود ۵۵ درصد از مناطق آسیب دیده فین تاکنون آوار برداری شده است.

۲۳ آبان امسال زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶/۴ دهم ریشتر فین در بندرعباس را لرزاند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۸۰۰۴۳۳۲، www.yjc.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین