پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۷۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
حسن نوروزی گفت: به ما می‌گویند از محل خود و از اعضای ستاد آیت الله رئیسی کسی را برای فرمانداری معرفی کنید، اما از ۲۰ نفر نیز حتی یک نفر را محض احترام قبول نمی‌کنند و می‌گویند ما استانداریم و هرکاری بخواهیم انجام می‌دهیم.
شعار سال: حسن نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به هیات رئیسه، گفت: هیات رئیسه از ما دفاع کند؛ به ما می‌گویند از محل خود و از اعضای ستاد آیت الله رئیسی کسی را برای فرمانداری معرفی کنید، اما از ۲۰ نفر نیز حتی یک نفر را محض احترام قبول نمی‌کنند و می‌گویند ما استانداریم و هرکاری بخواهیم انجام می‌دهیم.

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به آقایان بفرمایید همراهی و همفکری خوب است به خصوص که ما را ۱۵ سال است که می‌شناسید و اقوامی در استان تهران نداریم و کسی را معرفی نمی‌کنیم، اما خودشان گفته بودند فردی بومی و از ستاد آیت الله رئیسی معرفی کنید، اما بعد می‌روند و با روزنامه ایران و ... مصاحبه‌های دیگری می‌کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از آنا، تاریخ انتشار: ۵دی ۱۴۰۰، کد خبر: ana.press/۶۳۰۷۳۲
اخبار مرتبط
برچسب ها: مجلس ، رئیسی ، استاندار ، تهران
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین