پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قم گفت: دانش آموزانی که بنا به دلایلی در مدرسه ثبت نام نکرده اند تا پایان دی فرصت دارند با مراجعه به مدرسه فرآیند ثبت نام را کامل کنند.

شعار سال:پناهنده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قم با بیان اینکه آموزش و پرورش از مهر ماه پیگیر ثبت نام دانش آموزان جا مانده از تحصیل بوده و پس از شناسایی دانش آموزان جا مانده از تحصیل با خانواده آن‌ها تماس گرفته و برای ثبت نام در مدرسه آن‌ها را راهنمایی می‌کند گفت: دانش آموزان می‌توانند پس از ثبت نام در مدرسه در کلاس‌های جبرانی شرکت کنند و از لحاظ آموزشی جاماندگی خود از دیگر دانش آموزان را جبران کنند.
 
شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش هم گفت: آموزش و پرورش از دانش آموزانی که از تحصیل جامانده اند و یا ترک تحصیل کرده اند حمایت می‌کند و تمام تلاش خود را برای برگرداندن آن‌ها به چرخه تحصیل تسهیل می‌کند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  قم نیوز، تاریخ انتشار:7  دی 1400، کدخبر: ، www.qomnews.ir،101881

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین