پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۰۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
استاندار قم گفت: قم از گذشته دچار عقب‌ماندگی در بحث فضا‌های آموزشی بوده و به دلیل مهاجرپذیری و رشد فزاینده تعداد دانش آموزان از این معضل رنج می‌برد.

شعار سال: "بهرام سرمست" عصر سه شنبه در مراسم بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم با بیان این مطلب افزود: البته معلمان سختکوش و دانش آموزان مستعد قمی این عقب افتادگی‌ها را با همت و تلاش مضاعف در کنکور و المپیاد‌ها و مسابقات علمی جبران کرده اند.

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را برای افزایش فضا‌های آموزشی در قم به کار گرفته و اعتبارات دولتی و مدیریت شهری را به این سمت هدایت کرده ایم، گفت: خیرین مدرسه ساز در قم بی نظیر عمل کرده و بسیار فراتر از استان‌های دیگر، در این زمینه کمک و مشارکت کرده اند.

استاندار قم با اشاره به اختصاص ۲۳ زمین جهت احداث مدارس و مراکز آموزشی در ۸ نقطه از شهر قم که با تراکم بسیار بالای دانش آموزی مواجه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت خیرین محترم، این مدارس هرچه سریعتر آماده و در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد.

وی در پایان با بیان اینکه خیرین استان قم توجه و همت خود را در میدان عمل به خوبی نشان می‌دهند، تصریح کرد: در کنار اقدامات زیرساختی و زیربنایی، فراهم آوردن تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت در این شرایط کرونایی، در دستور کار خیرین محترم قرار گرفته است.

بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار قم و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی و خیرین مدرسه ساز استان در سالن همایش‌های کرامت استانداری قم برگزار شد و طی آن از تعدادی از خیرین مدرسه ساز استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

پیش از آغاز این مراسم نیز جشنواره بزرگداشت و تکریم خیرین مدرسه ساز کشور با سخنرانی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور یک هزارخیر مدرسه ساز از سراسر کشور برگزار شد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۹۹، کد خبر:۸۴۲۴۱۴۳۷، www.irna.ir.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
قم بايد در زمينه ساختار هاي اموزشي خودش كمي فعلانه تر برخورد كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
عقب ماندگي در اين حوزه واقعا دست خود قمي ها نيست خيلي بودجه براي اين كاركم دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
افزایش فضاهای آموزشی به همراه افزایش کیفیت تأثیر خوبی خواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین