پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز یکشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری، در گفت‌وگویی، با اشاره به برخی مصوبات این جلسه اظهار کرد: حفظ شرایط قرنطینه خانگی و تعطیلی مشاغل پر ریسک ازجمله مصوباتی است که در استان قم نیز کماکان ادامه خواهد داشت.
شعارسال:استاندار قم با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: مراسم تجمع و افطاری در اماکن مقدس و مساجد استان در ماه مبارک رمضان تا نیمه اردیبهشت برگزار نمی‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز یکشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری، در گفت‌وگویی، با اشاره به برخی مصوبات این جلسه اظهار کرد: حفظ شرایط قرنطینه خانگی و تعطیلی مشاغل پر ریسک ازجمله مصوباتی است که در استان قم نیز کماکان ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به تداوم تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی و آموزشی تا اطلاع ثانوی گفت:: مراکز علمی دانشگاهی مجاز هستند صرفا در مقطع دکترا به‌صورت حضوری فعالیت نمایند.
 
سرمست به بازگشایی برخی صنوف و آغاز بکار مجدد کسبه کم ریسک اشاره کرد و بیان داشت: پاساژ‌ها و صنوف واقع در اماکن مسقف و بازار‌ها مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صرفا تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت خواهند بود و دستورالعمل‌های آن از طریق اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
وی توسعه ناوگان حمل‌ونقل شهری را از دیگر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عنوان و افزود: مقرر شد تجهیز و نوسازی و افزایش تعداد اتوبوس‌های شهری در شهر‌های بزرگ در دستور کار قرار گیرد.
 
کادر درمانی قم اولین مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا در کشور هستند
 
همچنین استاندار قم در دیدار با رییس و برخی از مدیران بیمارستان کامکار قم، با اشاره به توفیق خدمت کادر پزشکی و درمانی استان قم در بحران کرونا، اظهار کرد: کادر درمانی قم اولین مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا در کشور هستند و مدیریت استان از زحمات و تلاش‌های تک‌تک کادر درمانی، پزشکی، پرستاری و عوامل مستقر در بیمارستان تشکر و قدردانی می‌نماید.
 
سرمست با اشاره به تعامل، هم‌افزایی و مشارکت بی‌نظیر ستاد‌ها و قرارگاه‌های مردمی و خیرین سلامت، افزود: استان قم در سخت‌ترین شرایط شیوع این ویروس در کشور توانست با تلاش و همت بی‌نظیر کادر درمانی و پزشکی و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تاکنون نتایج خوبی را به دست آورد.
 
وی توفیق خدمت به مردم در شرایط بحران را توفیق الهی دانست و تصریح کرد: قبول مسئولیت در شرایط بحرانی و تلاش شبانه‌روزی مسئولان و کادر درمانی در زمان بحران باانگیزه خدمت به مردم و رضایت الهی، نقش مهمی در کسب توفیق در مدیریت بحران کرونا در قم داشته است.
 
استاندار قم گفت: همدلی و تعامل فرابخشی در مدیریت کرونا در استان اعم از رهنمود‌های علما و مراجع عظام تقلید، همکاری و تعامل ارکان نظام در استان، ستاد‌ها و قرارگاه‌های مردمی و خیرین سلامت موجب شد تا استان قم بتواند موفقیت خوبی درزمینهٔ مبارزه و کنترل این بیماری به دست آورد.
 
در این دیدار، جمعی از پزشکان و پرستاران بیمارستان کامکار به نمایندگی از مدافعان سلامت و با اهداء لباس خدمت از حمایت‌های استاندار قم قدردانی کردند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی   انتخاب ،تاریخ انتشار: 31 فروردین    1399،کدخبر: 543517 ،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین