پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
فرماندار قم گفت: تمامی مراسم های عزاداری و عروسی در قم ممنوع است و از اجرای آن جلوگیری می شود. حیدری گفت: ضمن تقدیر و تشکر از همراهی عمومی مردم متدین و شریف قم که با رعایت نکات بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا کمال همکاری را داشته‌اند، به اطلاع می‌رساند براساس نظر مراجع محترم عظام تقلید بر ضرورت رعایت موازین بهداشتی برای حفظ سلامت جامعه و ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به مدیریت بحران استان قم همچنان اجتماعات، تشییع جنازه، هیات‌های عزاداری، مراسم تالارهای عروسی و ... ممنوع است.

شعار سال: حیدری گفت: ضمن تقدیر و تشکر از همراهی عمومی مردم متدین و شریف قم که با رعایت نکات بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا کمال همکاری را داشته‌اند، به اطلاع می‌رساند براساس نظر مراجع محترم عظام تقلید بر ضرورت رعایت موازین بهداشتی برای حفظ سلامت جامعه و ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به مدیریت بحران استان قم همچنان اجتماعات، تشییع جنازه، هیات‌های عزاداری، مراسم تالارهای عروسی و ... ممنوع است.

وی افزود: همچنین با توجه به پنجشنبه آخر سال، از مردم می خواهیم که مراعات کرده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از حضور مردم در آرامستان ها جلوگیری می شود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 21  اسفند    98، کد خبر:   976397، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین