پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: 4 واحد صنعتی در شهرک صنعتی ایوان در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.
شعارسال: مرتضی دارایی" مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام؛ گفت: شهرک‌های صنعتی فرصتی برای تولید و اشتغالزایی بوده که این رویه به عنوان یک اولویت در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام قرار گرفته است.

دارایی اظهارکرد: در شهرستان ایوان بیش از 17 واحد صنعتی وجود دارد که فرصت‌های زیادی را برای اشتغال جوانان منطقه به وجود آورده است.

وی افزود: با تکمیل 4 واحد صنعتی در حال ساخت بیش از 250 فرصت شغلی دیگر هم در این شهرک به وجود می‌آید که جوابگوی بخشی از نیازهای جوانان جویای کار در ایوان است.

این مسؤول اضافه کرد: از مهم‌ترین الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی بوده که این امر مهم با ایجاد شهرک‌های صنعتی محقق شده است.

دارایی تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی خدمات خوبی را ارائه می‌دهند و از زیرساخت‌های که ایجاد شده می‌توان تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف کارفرمایان و صنعتگران داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: در حال حاضر 7 شهرک صنعتی در استان ایلام وجود دارد که یکی از آنها در شهرستان ایوان قرار دارد و فعالیت آن مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرکت صنعتی ایوان بالغ بر 35 واحد صنعتی و معدنی وجود دارد که از این تعداد بالغ بر 20 واحد صنعتی و معدنی فعال و مشغول فعالیت بوده که میزان اشتغالزایی این واحدها بالغ بر 250 نفر به صورت مستقیم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی ایوان، استان ایلام در برخی صنایع به خودکفایی رسیده است.

دارایی تصریح کرد: از مجموع 17 واحد راکد و غیرفعال حوزه شهرستان ایوان 16 واحد از این واحدهای صنعتی و تولیدی فعال شده‌اند، علاوه بر واحدهای صنعتی فعال در شهرستان 4 واحد صنعتی در شهرک صنعتی ایوان در مرحله ساخت و ساز قرار دارد که با بهره‌برداری از آنها بیش از 250 فرصت شغلی دیگر ایجاد می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جویزر، تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 آبان 1395، کدخبر: 17257، www.joyzar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین