پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
مرحوم عیسی جعفری که در دفتر امام با نام حاج عیسی شناخته می‌شد در صبح روز شهادت صدیقه طاهره (س) درگذشت. حاج عیسی جعفرى از سال ۵۹ تا رحلت امام (ره) در خدمت ایشان بود و پس از آن نیز تا سال ۸۶ در دفتر بنیانگذار انقلاب اسلامى به خدمت پرداخت.
شعار سال: حاج عیسی قبل از پیروزی انقلاب در تهران شغل آزاد داشت و پس از انتقال امام به جماران به دفتر امام آمد. خواهر او با نام حاجیه اقیما جعفری سال‌ها در نجف خدمتکار همسر امام بود و همین قرابت سبب انتخاب حاج عیسی برای خدمت در دفتر امام شد.

وی از سال ۵۹ تا رحلت امام در خدمت دفتر امام بود و بعد از آن به خدمت به مرحوم یادگار امام اشتغال ورزید و پس از آن تا سال ۸۶ که در اثر کهولت در قم ساکن شد بدون وقفه در دفتر امام مشغول خدمت بود.

سید حسن خمینی: حاج عیسی جعفری همراهی دلسوز و صادق بود

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به مناسبت درگذشت حاج عیسی جعفری از اعضای دفتر امام بدین شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت برادر عزیز و مهربانمان مرحوم حاج عیسی جعفری (طاب ثراه) در صبح روزی که به نام مبارک صدیقه طاهره سلام الله علی‌ها مزین است، موجب اندوه و تأسف است.

آن مرحوم در طول دوره حضور خویش در بیت امام (س) همواره با اخلاص و جدیت به تلاش اشتغال داشت و در همه مقاطع همراهی دلسوز و صادق بود.

حضور او در زمان امام و پس از آن، در دوره مرحوم یادگار ایشان و پس از درگذشت یادگار امام تا دوران کهولت، حضوری سرشار از عاطفه و محبت بود؛ و این ارتباط و پیوند حتی در دوره بعد از کهولت نیز با گرمی و صمیمیت ادامه داشت.

اینجانب ضمن آرزوی غفران واسع الهی برای ایشان، به خانواده داغدارشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای آن‌ها صبر و اجر مسئلت دارم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۷۴۷۲۹۸، www.aftabnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین