پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
چه این شایعه برای تخریب شهرداری و شهردار تهران درست شده باشد، چه این شایعه واقعیت بیرونی داشته و ناشی از نوعی خودسری باشد، چه این شایعه نوعی خودتخریبی عامدانه برای تقویت جایگاه برخی از افراد باشد، باید پیگیری امنیتی و قضایی شود. جامعه اسلامی جای آزمون و خطا، بازی و لهو با هدف تقویت جایگاه و حتی خودسری جاهلانه بعضی ها نیست. قربان قدم فاطمه زهرا و خاک پای خانم ، طوتیای چشمان ما. اما جامعه چارچوب های خاص خود را دارد و حدود آزادی های مشروع شهروندان هم مشخص است.
شعار سال: درپی گسترش شایعه بستن کوه‌ها در روز شهادت حضرت زهرا، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران بیان نمود که شهرداری تهران متولی کوه‌ها نیست که بخواهد آن‌ها را تعطیل کند!
 
مجموعه توچال اساسا متعلق به شهرداری نیست.

همه پارک‌های تهران از پارک جنگلی تلو در منتهی‌الیه شمال شرق تا کوهسار در انتهای کمربند سبز شمال غرب که در دامنه کوه‌ها قرار دارند امروز به روی شهروندان باز بوده‌اند.

این در حالی است که، امروز خبری در برخی از رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که ماموران شهرداری از تردد کوهنوردان در مسیر‌های منتی به دامنه‌های شمالی تهران جلوگیری می‌کرده اند؟
 
تعداد بازدید : 5

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهر
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین