پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
"فرشاد نقدی" شهردار دهدز در جریان یک تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایذه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد. تیر به ران پای نقدی اصابت کرده و موجب خون ریزی شدید وی شد تا جایی که یکبار دچار ایست قلبی شده و با تلاش کادر درمان احیا شد.
شعار سال: "فرشاد نقدی" شهردار دهدز در جریان یک تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایذه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

یک منبع آگاه گفت: این حادثه ظهر امروز یکشنبه حوالی خیابان محمد رسول الله ایذه رخ داد و در پی آن گلوله‌ای به شهردار دهدز اصابت کرد.

وی ادامه داد: تیر به ران پای نقدی اصابت کرده و موجب خون ریزی شدید وی شد تا جایی که یکبار دچار ایست قلبی شده و با تلاش کادر درمان احیا شد.

این منبع آگاه تصریح کرد: متاسفانه شهردار دهدز دقایقی پیش به دلیل خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

هنوز از جزییات این تیراندازی خبر دقیقی از سوی مسوولان شهرستان‌های ایذه و دزپارت مخابره نشده است.

چندی پیش نیز فردی مسلح با حضور در مطب یک پزشک در ایذه، ۲ نفر از جمله دکتر رضا ملکی گرجی را مورد اصابت گلوله قرار داد.

شهر دهدز مرکز شهرستان جدید دزپارت است که در مرز استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

سرپرست فرمانداری دزپارت گفت: در پی وقوع یک درگیری مسلحانه در شهر ایذه، شهردار دهدز که در آن محل در حال تردد بود مورد برخورد گلوله قرار گرفت و جان باخت.

مجید رحمانی سرپرست فرمانداری دزپارت در ایذه اظهار کرد: در پی وقوع یک درگیری مسلحانه در یکی از خیابان‌های شهر ایذه، فرشاد نقدی شهردار دهدز که در آن محل در حال تردد بود مورد برخورد گلوله قرار گرفت و جان باخت.

وی افزود: تیر به ران شهردار دهدز برخورد کرد و وی بر اثر این حادثه به بیمارستان منتقل شد، ولی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری برترین ها، تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۸۴۶۵۴، www.bartarinha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین