پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
استاندار ایلام ظهر شنبه با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از بخش سیل‌زده مورموری از توابع شهرستان آبدانان بازدید کرد.

شعار سال:حسن بهرام نیا در بدو ورود به مورموری به اتفاق جمعی از مدیران کل استان در جمع مردم مورموری حاضر و ضمن بازدید از نقاط آسیب دیده و صدور دستورات لازم ، با مردم و صاحبان اماکن آسیب دیده گفت وگو کرد.
 
وی اظهار کرد: تمام مدیران و مسوولان ذیربط همراه با امکانات مورد نیاز برای رفع مشکل مردم بسیج شده و تا حل ۱۰۰ درصد مشکلات و نیازهای مردم در منطقه حضور خواهند داشت.
 
استاندار ایلام یادآور شد: پس از تخلیه سیلاب‌ها از منازل و اماکن تجاری و ترمیم خرابی های اماکن عمومی به منظور تسهیل در رفت و آمد مردم، بلافاصله پیگیر رفع مشکلات و جبران خسارات وارده به منازل مردم و زیرساخت‌های عمومی سطح شهر و جامعه عشایر و دامداران منطقه خواهیم بود.
 
بخش کلات مورموری با ۱۳ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری جنوب شرق آبدانان قرار دارد که در اثر باران های شب گذشته خسارت های زیادی به اماکن مسکونی‌ و تجاری و زیرساخت های شهری آن وارد شد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 25 دی 1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84614260

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین