پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۵۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
گاف های ناشی از تندروی و بعضا خیره سری خانواده مرحوم هاشمی ( با تاکید بر فائزه خانم که در خصوص ایشان شما بخوانید صراحت کلام و لهجه) کم نیست. اما محسن ، الحق که پا در جای پدر گذاشته و پخته سیاست شده است. واکنش محسن هاشمی به مصاحبه معروف مادرش درباره تقلب در انتخابات: «همینه که ‌می‌گن زنها گاهی سیاستمدار نیستن!» . مسئله را بدون کمترین ایجاد حاشیه برای مادر ، جمع کرد.
شعار سال: محسن را از بعد فکری و رفتاری می توان در زمره مردان سیاست بحساب آورد( البته اگر چند چیز کوچک را هم جمع و جور کند). خانم خبرنگار جنجالی ما ( احتمالا در اینده نزدیک جنجالی تر هم خواهند شد. ایشان همان فردی است که مصاحبه با زیبا کلام را انجام دادند. منتقدین این خانم خبرنگار معتقدند که نامبرده بزودی نقاط ضعف خود در زبان بدن و میزان اشرافیت بر موضوعات مورد گفتگو را تا حدی حل خواهد نمود. اما پاشنه آشیل ایشان نوع روحیات شان است که کار دست شان خواهد داد) مثلا محسن را گوشه رینگ قرار داده و از نظر ایشان و مادرشان در خصوص انتخابات می پرسد.

محسن با ظرافت جای خالی داده و با استفاده از عبارت «همینه که ‌می‌گن زنها گاهی سیاستمدار نیستن!» ، بدون کمترین خدشه به مقام مادر ، از ایشان سلب مسئولیت می کند. در خصوص پدر و خودشان هم با توسل به اخبار بزرگان نظام (آقای لاریجانی،آقای قالیباف و ... )، جواب را در لفافه قرار داده و قابل هضم می سازد.
پسر بابایی بخدا!

تعداد بازدید : 8

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین