از دیشب کلی کانال اعم از سیاسی و فرهنگی و ورزشی به صورت خودجوش احساس تکلیف کردند تا ابعاد ناشناخته شوالیه عرصه رسانه و پتروشیمی (جناب دکتر علی عسگری) را تبیین کنند. لطفا به سازمان بازرسی هم بگویید ذیل آن نامه قبلی که حداکثر تا ۳ روز کاری جوابش قرار بود دریافت شود، پیگیری نمایند که هزینه این تبلیغات از کجا آمده است؟
شعار سال: همانطور که پیشتر اطلاع داده بودیم برخی از اطرافیان رئیس پیشین صداوسیما به دنبال ریاست او بر بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور و همچنین انتقادها نسبت به او با هزینه گزاف سعی در سفیدسازی این انتصاب کرده و در این بین رپورتاژهای سنگینی را در کانالهای پرطرفدار تلگرام به راه انداخته اند.
امروز کانالها و پیچهای عامهپسند پرهوادار در شبکههای اجتماعی، ازجمله در تلگرام و اینستاگرام، در مقیاس وسیع محتواهای سفارشی و تبلیغی گستردهای را بهسود علیعسگری، رئیس پیشین صداوسیما و رئیس فعلی هولدینگ پتروشیمی خلیجفارس به اشتراک گذاشتند.
به طور مثال کانالهای هواداری از استقلال و هم پرسپولیس محتواهایی یکسان در برجستهکردن کارنامهی او منتشر کردهاند و کوشیدهاند در آن به مخاطبان به قبولانند، که علیعسگری در مدیریت صنایع بزرگ، و حتی به ادعای این محتواها، در مدیریت چند پتروشیمی سابقه دارد و حتی او را چهره موثر صنعت موشکی در جنگ با عراق جا زدهاند.
تصویر زیر تنها بخشی از انبوه کانالهاییاند که در کمپین تبلیغاتی و سفارشی به سود علیعسگری، رئیس پیش سازمان صداوسیما و رئیس جدید هلدینگ پتروشیمی خلیجفارس شرکت داشتهاند.
بر اساس شنیدهها کف مبلغ پرداختی برای این کانالهای تلگرامی و همچنین رسانهها یک میلیون تومان بوده است که این مبلغ بر اساس تعداد فالوئرها بالا میرود.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۴۶۱۰، www.didbaniran.ir