پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
از دیشب کلی کانال اعم از سیاسی و فرهنگی و ورزشی به صورت خودجوش احساس تکلیف کردند تا ابعاد ناشناخته شوالیه عرصه رسانه و پتروشیمی (جناب دکتر علی عسگری) را تبیین کنند. لطفا به سازمان بازرسی هم بگویید ذیل آن نامه قبلی که حداکثر تا ۳ روز کاری جوابش قرار بود دریافت شود، پیگیری نمایند که هزینه این تبلیغات از کجا آمده است؟
شعار سال: همانطور که پیشتر اطلاع داده بودیم برخی از اطرافیان رئیس پیشین صداوسیما به دنبال ریاست او بر بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور و همچنین انتقاد‌ها نسبت به او با هزینه گزاف سعی در سفیدسازی این انتصاب کرده و در این بین رپورتاژ‌های سنگینی را در کانال‌های پرطرفدار تلگرام به راه انداخته اند.

امروز کانال‌ها و پیچ‌های عامه‌پسند پرهوادار در شبکه‌های اجتماعی، ازجمله در تلگرام و اینستاگرام، در مقیاس وسیع محتوا‌های سفارشی و تبلیغی گسترده‌ای را به‌سود علی‌عسگری، رئیس پیشین صداوسیما و رئیس فعلی هولدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس به اشتراک گذاشتند.

به طور مثال کانال‌های هواداری از استقلال و هم پرسپولیس محتوا‌هایی یکسان در برجسته‌کردن کارنامه‌ی او منتشر کرده‌اند و کوشیده‌اند در آن به مخاطبان به قبولانند، که علی‌عسگری در مدیریت صنایع بزرگ، و حتی به ادعای این محتواها، در مدیریت چند پتروشیمی سابقه دارد و حتی او را چهره موثر صنعت موشکی در جنگ با عراق جا زده‌اند.

تصویر زیر تنها بخشی از انبوه کانال‌هایی‌اند که در کمپین تبلیغاتی و سفارشی به سود علی‌عسگری، رئیس پیش سازمان صداوسیما و رئیس جدید هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس شرکت داشته‌اند.

بر اساس شنیده‌ها کف مبلغ پرداختی برای این کانال‌های تلگرامی و همچنین رسانه‌ها یک میلیون تومان بوده است که این مبلغ بر اساس تعداد فالوئر‌ها بالا می‌رود.
 
تو چقدر رفیق داشتی علی عسگری، سازمان بازرسی می دونه؟
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۴۶۱۰، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین