پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
برخی از شنیده‌ها در خصوص بعضی از نمایندگان مجلس، فراتر از واقعیت بوده و بدون رد یا قبول جزئیات، راست آزمایی موضوع و برخورد احتمالی با فساد‌های احتمالی را باید از نهاد‌های امنیتی و قضایی درخواست نمود. انعکاس این خبر علی الظاهر ممکن است در تضاد با رویکرد فاصله گیری پایگاه تحلیلی خبری شعار سال از اخبار زرد، باشد. اما نکته جالب توجه برای ما، میزان ثروت ادعا شده برای این نماینده و شیوه کسب آن است. منتظر دریافت توضیحات از کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان هستیم.
شعار سال: برخی از رسانه‌ها مدعی شده اند که همسر اول و دوم یکی از نمایندگانی که در دوره یازدهم به خانه ملت راه یافته است، خواستار تعیین تکلیف خود و زندگی‌شان شدند، زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد. ادعا شده است که این نماینده بدون اذن از همسر اول اقدام به ازدواج با همسر دوم کرده و همسر دوم دختری ۲۴ ساله و اهل ولنجک تهران است! ادعا شده در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزیده اند و این دختر، از شاگردان او در دانشگاه بوده است!

تا اینجای داستان که عموما مسائل فردی و شخصی است و بنا بر حوزه شخصی، پسندیده نیست که بیش از این بدان‌ها ورود شود. اما ادعای کشیده شدن داستان به مجلس توسط همسران این نماینده، می‌تواند تغییر دهنده ورود به این ماجرا باشد.

ادعا شده است که همسر اول و دوم این عضو یکی از کمیسیون‌های حساس مجلس برای پیگیری حق و حقوق خود از مسئولان مجلس خواسته‌اند که پرونده تخلفات مالی و اخلاقی (؟) همسرشان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارجاع شده و زمینه عدم صلاحیت وی برای دور‌های بعدی مجلس فراهم شود.
در ادعایی واقعا جای سوال و قابل پیگیری برای راست آزمایی، بیان شده که این نماینده ۱۷۰ مغازه در پاساژ قائم شهرری داشته و در منزل سه طبقه دارای استخر و سونا و جکوزی در خیابان باغ طوطی و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی سکونت دارد. این نماینده اخیرا در نطق خود در مجلس به داماد رییسی گفته بود که صاحب مکتب مقدادیسم در دولت است! (صبح ما).

ورای این که می‌توان در خصوص نام این نماینده هم حدس‌هایی زد، ترجیح داده می‌شود که موضوع تا همین حد مطرح گردد. از نهاد‌های امنیتی و قضایی کشور، درخواست شیوه تحصیل مال ادعا شده توسط این نماینده محترم مجلس را داریم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خوزتان
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین