پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
مشاور ارشد رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا گفت، دولت دونالد ترامپ شامل افرادی خواهد بود که موافق ایجاد تغییرات در سیاست آمریکا باشند.

شعارسال: جیمز وولسی، مدیر سابق سیا و مشاور ارشد دونالد ترامپ در مصاحبه با راشا تودی گفت: دولت جدید واشنگتن احتمالا شامل افرادی خواهد بود که به صورت معمول بخشی از تشکیلات محسوب می‌شوند اما کسانی هستند که مایل به همکاری باترامپ هستند تا تغییراتی در سیاست آمریکا ایجاد کنند.

به گفته او، ترامپ مردی است که در طول انتخابات با هر دو حزب و نیز رسانه‌های مهم مخالف بود و او این وضعیت را تحمل کرد تا نهایتا در سراسر آمریکا جرقه "روح پوپولیستی" را بزند.

به گفته رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، "تغییر مثبت" در دوران ریاست جمهوری ترامپ می‌تواند به فراتر از مرزهای آمریکا هم کشیده شود.

او تاکید کرد: در دوره ترامپ فرصت‌هایی برای دشمنان سابق مثل آمریکا و روسیه فراهم می‌شود تا مجددا توافق کنند؛ خصوصا روی مساله داعش.

دونالد ترامپ هشتم نوامبر توانست در انتخاباتی نفس‌گیر رقیب دموکرات خودش هیلاری کلینتون را شکست دهد اما با این حال نتوانست اکثریت آرای مردمی را از آن خود کند و تنها آرای الکترال لازم را به دست آورد و همین امر موجی از اعتراضات را در سراسر آمریکا به راه انداخت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26آبان1395، کدخبر: 95082618717: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین