پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
پاک فطرت، نماینده مجلس با اشاره به اینکه لابی کردن و مجبورکردن دیگر افراد برای دریافت پست‌های مدیریتی به هیچ وجه زیبنده استان نیست، می‌گوید: قطعا افراد با پوشیدن کت و شلوار و پیراهن دیپلمات و یقه گرد مدیر نمی‌شوند و این در حالی است که افراد نخبه، دست پاک، شجاع و متخصص باید بر صندلی مدیریت‌ها تکیه بزنند.
شعار سال: با حکم استاندار فارس، سرپرستان فرمانداری‌های بوانات، زرین‌دشت و رستم و هم‌چنین سرپرست اداره‌کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس و مشاور امور جوانان استاندار منصوب شدند.
 
در احکام جداگانه محمد هادی ایمانیه؛ عبدالکریم کرمی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رستم، رسول بهمنی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان زرین‌دشت و علی زمانی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بوانات منصوب شده‌اند.
 
انتصاب برادر نماینده شیراز در مجلس به عنوان سرپرست اداره‌کل مدیریت عملکرد استانداری فارس؟

پیش از این، در دولت سیزدهم فرمانداران شهرستان‌های کازرون، لامرد، مهر، لارستان و اقلید معارفه شده بودند.

استان فارس در تقسیمات کشوری ۳۶ شهرستان را شامل می‌شود.

هم‌چنین با صدور احکامی از سوی استاندار فارس، رضا نجابت به‌عنوان سرپرست اداره‌کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس و سجاد رضایی به‌عنوان مشاور استاندار در امور جوانان منصوب شدند.

رضا نجابت برادر کوچکتر روح‌الله نجابت نماینده جوان شیراز در مجلس یازدهم است.

برخی منتقدان انتصاب این جوان در مسؤولیت حساس مدیرکلی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس را متأثر از لابی‌گری‌های نماینده فعلی شیراز در مجلس قلمداد می‌کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ریواس جنوب، تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: rivasjonoob.ir، ۱۳۷۴۰۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
1
ساده اید بخدا توی روز روشن انجام می دن و خجالت هم نمی کشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین