پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
نماینده مردم میانه در مجلس اختلاف‌افکنی مافیای قدرت بین مسوولان و نمایندگان را عامل اصلی عقب‌ماندگی این شهرستان دانست و گفت: مافیای قدرتی که در فولاد میانه و آذربایجان ریشه دوانده، از ورود مدیران بالادستی و نمایندگان مجلس به تخلفات رخ‌داده احساس خطر کرده‌اند.
شعار سال: مهدی اسماعیلی در مورد برخی حواشی در خصوص شرکت فولاد میانه اظهار داشت: ۱۴۰ روستا از ۴۰۰ روستای میانه از راه ارتباطی مناسب محروم هستند و بیش از ۹۰ روستای آن با بحران جدی آب شرب و ۱۰۰ روستا نیز با اختلال شبکه‌های مخابراتی مواجه هستند و دلیل چنین عقب‌ماندگی‌ها در بزرگترین شهرستان شمال‌غرب را باید در این موضوع جستجو کرد که عده‌ای از اختلاف بین نمایندگان شهرستان و نیز اختلاف بین نمایندگان و مسوولان برای تأمین منافع خود سوءاستفاده کنند.

وی افزود: مافیای قدرتی که در فولاد میانه و آذربایجان ریشه دوانده، از ورود مدیران بالادستی و نمایندگان مجلس به عنوان امانت‌دار و دارای وظیفه قانونی نظارت به بحث تخلفات رخ داده در این حوزه احساس خطر کرده و سعی دارند با شایعه‌سازی و تخریب رسانه‌ای همچنین انتشار اخبار نادرست ضمن تشویش اذهان عمومی، نمایندگان را مداخله‌گر و اقدامات قانونی آن‌ها را در بررسی تخلفات صورت گرفته در فولاد میانه به عنوان دخالت در انتصاب مدیران جلوه دهند در حالیکه وظیفه ما نظارت و حتی تحقیق و تفحص در چنین موضوعاتی است.

نماینده مردم میانه تصریح کرد: البته مردم و به ویژه صنف کارگری شهرستان از ورود نمایندگان به این موضوع استقبال می‌کنند، چراکه شرکت فولاد میانه از ۲۰ سال پیش همزمان با فولاد نیشابور آغاز به‌کار کرده و همان کادر و نیرو‌های فولاد میانه که دوره‌ها و آموزش‌های لازم را در ایتالیا دیده بودند، فولاد نیشابور را راه‌اندازی کردند.

اسماعیلی اضافه‌کرد: اکنون فولاد نیشابور راه‌اندازی فاز ۹ خود را نیز پشت سر می‌گذارد و در مقابل فولاد میانه در فاز دو در جا می‌زند و این عقب‌ماندگی نشان از مدیریت ضعیف و نظارت ناکافی بر عملکرد مدیران این حوزه بوده و بر همین اساس نمایندگان مجلس به موضوع تخلفات در مجموعه فولاد میانه ورود کرده و با جلسات متعدد با وزیر صمت و معاونان وی و نیز شرکت ملی فولاد ایران به دنبال ریشه‌یابی و اصلاح وضعیت فعلی این شرکت هستند.

وی ادامه داد: اکنون اراده‌ای جدی برای مقابله با چنین رویکرد‌های مافیایی در شهرستان به وجود آمده و نمایندگان مجلس یازدهم به عنوان مجلسی ارزشی، دلسوز، ضد فساد و انقلابی، به طور جدی پیگیر مقابله با تخلفات و مفسده‌های موجود هستند و تخریب و تحقیر این مجلس پیش از شروع کار نیز نشانه ترس دشمن و برخی جریان‌های داخلی در این خصوص است تا این ذهنیت را القا کنند که اقدامات نمایندگان باندی و جناحی است.

اسماعیلی ادامه داد: در حالی که برای نخستین بار دو نماینده میانه بدون توجه به این حواشی با اتحاد و همدلی برای حل مشکلات شهرستان همکاری می‌کنند، کاسبان اختلاف به دنبال برهم زدن این وحدت و دلسردی و ناامیدی مردم هستند.

وی متذکر شد: در کنار این وحدت نمایندگان مجلس، شاهد حضور فرمانداری در شهرستان میانه هستیم که زمینه‌ساز وفاق و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شده و هر هفته بازدید‌هایی به صورت کارگروهی با حضور نمایندگان ادارات در کنار فرماندار و نمایندگان مجلس از روستا‌های مختلف شهرستان انجام می‌شود که این اقدامات سه جانبه موجب دلگرمی و امیدواری مردم به حل مشکلات عدیده در حوزه‌های مختلف شده هست.

وی افزود: ما نیز به عنوان منتخبان همین مردم بدون توجه به این حاشیه‌سازی‌ها و تخریب کاسبان اختلاف، به ماموریت و وظیفه قانونی خود ادامه خواهیم داد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی معادن و فلزات خاورمیانه ، تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۲۴۷۳۷۶، www.felezatkhavarmianeh.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین